Aatonaaton Tinder-ketju
Olen 37-vuotias mies. Tein joulutunnelmissa itselleni Tinder-profiilin. Neljä kuvaa ja myös hieman tekstiä. Tykkäilen nyt kiinnostavista profiileista. Katsotaan tuleeko yhtään osumaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 34v nainen. Mätsejä on 153. Olen todella tarkka kenen kohdalla painan sydäntä. Kukaan noista ei silti kiinnosta mua :(
Eix oo ihana kerätä matcheja? Ne nostaa sun itsetuntoa samalla tavalla kuin 100 paria kenkiä kaapissa. Tiedät, että ne on siellä, mutta ei koskaan ole mahdollisuutta (uskallusta) käyttää niitä.
Ai noinko se sulla menee. Mä etsin elämänkumppania, mut noista 153:sta sitä ei ole vielä ainakaan löytynyt.
No v*ttu haloo! Panotreffisovelluksesta elämänkumppania?? XD XD XD LOL!!!
Mä olin kesällä tinder parin häissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vieläkään matchia. Onko normaalia, vai olenko vain epäkiinnostava?
Normaalia jos olet tavallisen näköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vieläkään matchia. Onko normaalia, vai olenko vain epäkiinnostava?
Ehkä aatonaatto ei ole otollisinta aikaa. Itsekin täältä leipomusten lomasta kirjottelen :)
Ehkä.
Odotellaan uuteenvuoteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Noin 30 tykkäystä laitettu. Ei vielä osumia.
ap
Älä masennu 😘
Et tarvii ku yhden hyvän. Selaa vähän aikaa, sit ota jotain herkkuja ja heittäydy joulufiilikseen katsomalla Yksin kotona. Se tais tulla ysiltä.
Ps. Runkkauskin on ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 34v nainen. Mätsejä on 153. Olen todella tarkka kenen kohdalla painan sydäntä. Kukaan noista ei silti kiinnosta mua :(
Olet siis todella tarkka kenestä pidät. Silti olet pitänyt 153:sta miehestä, joista et sitten kuitenkaan pidä yhdestäkään. Nyt ei mene ihan jakeluun, että mistä pidät ja mistä et pidä. No, jos tuo on yleistäkin naisten keskuudessa Tinderissä, niin en jaksa edes kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Älä masennu 😘
Et tarvii ku yhden hyvän. Selaa vähän aikaa, sit ota jotain herkkuja ja heittäydy joulufiilikseen katsomalla Yksin kotona. Se tais tulla ysiltä.
Ps. Runkkauskin on ihan kivaa.
Mun joululeffa on Die Hard.
ap
Täällä joulumusiikkina soi Bad Religion.
Vierailija kirjoitti:
Mikä levy?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä levy?
ap
Nyt on Suffer. Generator-livevetoa piti myös fiilistellä.
Tykkäykset käytetty. Nolla osumaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Olisikohan niissä kuvissasi jotain ns. vikaa? Itse tykkään ihan tavallisen näköisistä jos kuvakavalkadi on kuitenkin tasokas - teräviä, hyvälaatuisia kuvia, jotka esittävät olennaista eli henkilöä. Ei esim. sotkuista keittiötä tai katonrajaa... noita näkee paljon. Ja hymy, oli se sitten vieno tai leveä, on aina hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olisikohan niissä kuvissasi jotain ns. vikaa? Itse tykkään ihan tavallisen näköisistä jos kuvakavalkadi on kuitenkin tasokas - teräviä, hyvälaatuisia kuvia, jotka esittävät olennaista eli henkilöä. Ei esim. sotkuista keittiötä tai katonrajaa... noita näkee paljon. Ja hymy, oli se sitten vieno tai leveä, on aina hyvä!
Mulla on neljä kuvaa:
- selfie
- koirakuva
- ravintolakuva
- huumorikuva
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mulla on neljä kuvaa:
- selfie
- koirakuva
- ravintolakuva
- huumorikuva
ap
Ok. Mutta ovatko ne laadukkaita otoksia? Sehän tässä kiinnosteli.
Mitä pitää sisällään huumorikuva? Ei kai vaan joku vappuperuukki ja hassulasit päässä? Se on nou-nou, jos meinaat ”menestyä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mulla on neljä kuvaa:
- selfie
- koirakuva
- ravintolakuva
- huumorikuva
ap
Ok. Mutta ovatko ne laadukkaita otoksia? Sehän tässä kiinnosteli.
Mitä pitää sisällään huumorikuva? Ei kai vaan joku vappuperuukki ja hassulasit päässä? Se on nou-nou, jos meinaat ”menestyä”.
HD-kameralla otettu.
Huumorikuva on, jossa osoitan huumorintajuni.
ap
Mitä suohirvioitö ootte?? Minä sain viikossa tuhat tykkäystä (ostin sen applikaation jossa näkyy tykkäysten määrä) treffeille olisi halunut sata,
Viikossa. Ja kokeilin vain huvikseni. Keski-ikäisen markkina-arvoa naisena.
Av:llahan me ollaan kuraa:) ihan huvitti. No en tupakoi, olen hoikka mutta muodokas, harrastan liikuntaa... ja olen nätti.
Tinderissä voi kestää jonkin aikaa, kun toisenkin pitää törmätä profiiliisi ja tykätä, ennen kuin mätsi tulee. Tässä suuret kaupungit (erityisesti helsinki) ovat parempia sijainteja. Uuudella profiililla on tosin parempi näkyvyys, kuin keskiverrolla vanhalla profiililla (kai; ainakin silloin on mulle tullut nopeammin mätsejä, mutta en jaksa laittaa aina uusiksi, kun ei ihan viikkotulkulla uusia mätsejä tarvitse kuitenkaan ootella). Joulu myöskään ei ehkä ole aktiivisinta aikaa tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä suohirvioitö ootte??
Oon mies.
ap
No mikä on paras paikka löytää kivaa seuraa ihan seurustelukumppaniksikin?
Vierailija kirjoitti:
ap
Miehenä joudut tykkäämään automaattisesti kaikki, mutta sekään ei takaa matchia, ellei joku nainen vahingossa tykkää takaisin.
Ehkä aatonaatto ei ole otollisinta aikaa. Itsekin täältä leipomusten lomasta kirjottelen :)