Mies vähän vihjaili että saan huomenna minkkitrukin, IHGUU
No huomenna sen sitten saan, toivottavasti pakkaset jatkuu pitkään.
Kommentit (38)
Oikean puoleisesta pruuttaa sitä ruokaa, vasen on kaasu. Tämä siis automaattivaihteisessa. Manuaali erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Oikean puoleisesta pruuttaa sitä ruokaa, vasen on kaasu. Tämä siis automaattivaihteisessa. Manuaali erilainen.
Onko siinä paikallaan ne trukkipiikit vai ei?
Ruokintatrukissa ei ole piikkejä, siinä on säiliö ruualle
Niin, jos tarkoitit turkkia niin sitä ei voi toiselle ostaa. Se yleensä teetetään mittojen mukaan.
Minkkitrukeillahan tyypillisesti ajelee itäblokin maista tulleet hu***t. En oikein ymmärrä mitä juhlimista siinä on, että kohta samaistuu täydellisesti heihin.
Minkkitrukit on pieniä, vähän vaikea osua polkimille ym. ennen kuin tottuu. Erittäin ketteriä ja nopeita kyllä tavallisiin verrattuna, eihän niiden minkkien paimentaminen muuten onnistuisikaan.
Minustakin olisi hellyttävää jos aattona pihaan ajelisi minkkejä omalla pikku trukillaan:)
Aijai.. olet tainnut käydä tutkiskelemassa joulahjoja etukäteen :D malttia, malttia
Minä olen ajanut minkkitrukkia. Ei ollut hääviä hommaa, tuskin tulet sinäkään nauttimaan kun oletan että ei einnestään ole tarhaa teillä. (on muuten tosi juttu)
Vierailija kirjoitti:
Aijai.. olet tainnut käydä tutkiskelemassa joulahjoja etukäteen :D malttia, malttia
No mieti nyt, huonosti paketoitu trukki, ei ole helppoa piilottaa omakotitaloon.
Mä saanki muovista tehdyn turkin jonka voi heittää sitten mereen kun siihen kyllästyy.
Minäkin sain minkkitrukin äitienpäivälahjaksi kaksi vuotta sitten. Meillä on ollut tapana lasten kanssa kärrätä jouluaattona muutama minkki kylille yksinäisille vanhuksille ja ruokasäiliöstä ollaan pruuttailtu ruokaa naapureiden minkeille. Sen jälkeen kelpaakin mennä joulusaunaan.
Joko minkkitrukki on koeajettu ja mitä elukat tykkäsivät? Pääsikö rehu perille?
Toivottavasti ap:lla on trukkikortti, ettei tarvitse putkassa viettää loppujoulua, kuitenkin kiire päästä huristelemaan.
Olisipa mukavaa jos ap tulisi kertomaan että saiko sen minkkitrukin, ettei tarvitse jännityksessä elää
Toivottavasti saat kotimaisen minkkitrukin. Se kestää vuosikymmeniä.