Tänäänkin tuhannet lapset Suomessa kärsivät
Koulukiusaamisesta heillä on nyt joululomalla hetken tauko. Pian taas jatkuu. Koulujen pikku Alexander Stubbit teroittelevat jo kynsiään ensi vuotta varten. Tylsäää, saisipa kiusata jotakuta, nöyryyttää, tehdä naurunalaiseksi.
Kommentit (4)
Lasten pitäisi kasvattaa paksumpi nahka kiusatuksi tulon tunnetta vastaan. Minun kolme vuotta vanhempi isoveljeni kiusasi minua niin paljon että mikään koulussa tapahtunut ei tuntunut missään vaan pidin tuota kiusaamista normaalina.
alexander stubb on jollainlailla epäviehättävä. :DDD
Mua oikeesti naurrattaa koko termi, kiusaaminen. :DDDDDDD eihän se edes ole sellasta, jos ihminen ei kuuntele typeryksien piipityksiä?? =DDDD ainahan sitä voi yrittää,vaikka maailmanloppuun asti. kyl mäki voisin sanoa seinälle että "vittu sä oot valkonen, saatana" idioottihan mä olisin. :D
Suomeen pitää saada kiusaajarekisteri, samaan tapaan kuin Yhdysvalloissa on rekisteri seksuaalirikollisille. Koulu- ja työpaikkakiusaamisesta tuomittujen nimet ja kuvat julkaistaisiin tiedotusvälineissä ja appin kautta voisi nähdä kaikkien kiusaajarekisterissö olevien kotiosoitteet.