Onko elämää avioeron jälkeen?
Kerro oma tarinasi. T. yksinäinen äiti, joka kaipaa läheisyyttä ja miestä
Kommentit (6)
Mies kumminkin jatkoi pienen hyvin menneen kauden jälkeen pettämistä ja lopulta heille tuli ero. Nyt ystäväni on menossa naimisiin uuden miehen kanssa ja on todella onnellinen. En ole ikinä nähnyt häntä niin onnellisena! Vuosia oli hänellä tuskaa ja yksinäisyyttä. On kyllä onnensa ansainnut. Tsemppiä sulle AP, varmasti paremman miehen löydät vielä joskus ja silloin jo ajattelet niin, että onneksi tuli aikanaan avioero.
voi olla kova ja siihenhän naiset tunnetusti saa apua helposti... Sitäkään ei usein halua tai siihen kyllästyy. Pitää vaan ajan kanssa keksiä uusi perhe, verkosto, joka täyttää miehen tuoman loven. Joskus sen saattaa täyttää uusi rakkaus. Voimia!
Meneehän siihen aikaa, että toipuu, mutta hyvää kannattaakin odottaa. Nyt on varmasti kriteerit miesten suhteen huomattavasti kehittyneemmät ja oikean löytäminen ei ole niin helppoa kuin ennen. Pieni varovaisuus ei ole kuitenkaan ollenkaan pahasta.
Tämä on loppuelämäsi ensimmäinen päivä, joten kaikki mahdollinen on vielä edessä. Älä hätäile, vaan harkitse ja pistä miesehdokkaat aina oikein koetukselle. On ihana taas jälleen oikein aidosti ihastua ja rakastua, mutta ei saa sokaistua. Kyllä se sydän oikean kohdatessa taas kohta tulvahtaa lämmintä rakkautta täyteen, se oikea voi vaikka huomenna kävellä kadulla vastaasi. Tsemppiä!
Aina vaan parempaa kohti mennään! Olen niin onnellinen, etten 3v sitten ois uneksinu tälläsestä edes.
Kaikki ihanat miehet ja koko maailma odottaa juuri Sua ap!
97 mieheni jäi kiinni pettämisestä ja jätti minut itse toisen naisen takia heti tämän jälkeen. Näin heitä yhdessä kaupungilla sattumalta liian usein, olin todella ahdistunut. Mikään ei tuntunut miltään. Puoli vuotta itkin vaan, sitten tuli viha. Sekin meni ohi lopulta. En halunnut muita miehiä kun kaipasin vaan exääni.
2000 tapasin uuden miehen, mutta sekin meni puihin. Exäni samana vuonna koitti tulla takasin, mutta en enää halunnut. Silloin tajusin vasta, että enhän mä tota kp:tä ottais vaikka mitä maksettaisiin. 2001 tapasin nykyisen mieheni ja kiitän onneani, että erottiin entisen kanssa!