Kullista kiinni!
Olen huomannut, että monen uuden tuttavuuden kanssa toisiamme hyväillessä, nainen ei oikeastaan koskaan kaiva kalua housuista tai edes avaa housuja, vaan pikemminkin naisen käden saa aina ohjata haaroväliin ja avata vielä itse napin ja vetskarin ja kaivaa kulli esille jos mielii saada sinne jotain hyväilyä.
Itsellä kun käsi on jo tovin ollut naisen pikkuhousujen alla ja hyväillyt märkää pillua.
Eikä kyse ole siitä että minä hätäilisin asiassa, vaan suutelua ja tätä hyväilyä on kestänyt jo hyvän aikaa.
Onko se jotain ujoutta vai mitä?
Enkä nyt halua yleistää tätä mitenkään kovasti, mutta ei tunnu kuitenkin olevan mitenkään harvinaista, vai onko mulla vaan ollut "huonoa tuuria" siinä asiassa?
Onko muut miehet huomanneet samanlaista, ja naiset, miten te omasta mielestänne toimitte?
Kommentit (4)
Naiset ovat estoisia. On muotia sanoa olevansa ennakkoluuloton ja avomieline ja ja ja... Todellisuudessa naiset ovat kuten ennenkin. Aloitteellisuutta löytyy vasta, jos seksillä voi saavuttaa jotakin etuja.
Mua kiihottaa itseäni avata miehen housut ja työntää käsi housuun. Esillä oleva kalu ei ole ollenkaan niin kiihottava kun sellainen puolikova kun sitä alkaa käsitellä..
Itselläni myös samankaltaisia kokemuksia. Parasta on kun nainen reilusti kokeilee varustusta housujen päältä ja avaa napit/vetoketjun kaivaakseen kullin esiin.
Tulee kunnon kiksit jos nainen tekee tämän päättäväisesti.
komppaan tuota vaikka työntää munan suun eteen pitää melkein sanoa että suu auki jos m einaa saada suuhoitoa ihmeen kovassa on
sit jos itte makaa selällään ja nainen alkaa valumaan alaspäin niin kestää ikuisuuden kun pusaillaan sinne tänne mahaa ei mies sitä kaipaa vaan suoraan munaa suuhun ja imu päälle