Isäni löi minua
Tulin viettämään joulua isäni luokse ja ajattelin joulusta tulevan kivan. Kuitenkin tänään, kun oli lounaan aika, kysyin 'miksi tämä ruoka näyttää tältä' josta isäni raivostui ja löi minua. Kysyin, miksi löit minua. Ei vastausta. Söin ruuan itku silmässä ja nyt en tiedä, pitäisikö vaan lähteä kotiin.
Kommentit (14)
Lähde heti kotiin. Tekoa ei saa tekemättömäksi. Tunnelma on jo pilalla, eikä tuosta seuraa enää mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysi-ikäinen.
Ilmiannan avauksesi spämminä.
Lähde heti pois. Tee rikosilmoitus. Välit poikki tuollaiseen hakkaajaan.
Ehkä olet sen tyyppinen ihminen jota vaan tekee mieli läpsäyttää. Onko sinulla korkea nariseva ääni?
Ainakin aivan turhaan käytät lauseenvastikkeita. Minunkin tekisi mieli jo sen takia lyödä sinua.
T: äidinkielen opettaja
Isäsi ei tietenkään olisi saanut lyödä sinua ja hän syyllistyi siinä rikokseen. Sinäkin kuulostat toisaalta ärsyttävältä, kiittämättömältä ja epäkohteliaalta. "Miksi tämä ruoka näyttää tältä?" on tosi epäkohtelias kysymys (kuulostit ihan kiukuttelevalta teiniltä), kun on vieraana syömässä ilmaista ateriaa toisten ruokapöydässä. Jos kerran olet täysi-ikäinen, käyttäydy sen mukaan. Isäsi ei ollut mikään pakko tarjota sinulle mitään.
ärsyttävää kirjoitti:
Isäsi ei tietenkään olisi saanut lyödä sinua ja hän syyllistyi siinä rikokseen. Sinäkin kuulostat toisaalta ärsyttävältä, kiittämättömältä ja epäkohteliaalta. "Miksi tämä ruoka näyttää tältä?" on tosi epäkohtelias kysymys (kuulostit ihan kiukuttelevalta teiniltä), kun on vieraana syömässä ilmaista ateriaa toisten ruokapöydässä. Jos kerran olet täysi-ikäinen, käyttäydy sen mukaan. Isäsi ei ollut mikään pakko tarjota sinulle mitään.
Minä en halunnut syödä monen päivän vanhaa ruokaa mitä se käski syödä, vaan olisin syönyt itse ostamani nuudelit. Mielestäni se ei ole syy lyödä omaa tytärtään. Eilenkin se oli kännissä ja käski minun hakea monta kertaa tupakkkaa hänelle.
-ap
BEBE kirjoitti:
ärsyttävää kirjoitti:
Minä en halunnut syödä monen päivän vanhaa ruokaa mitä se käski syödä, vaan olisin syönyt itse ostamani nuudelit. Mielestäni se ei ole syy lyödä omaa tytärtään. Eilenkin se oli kännissä ja käski minun hakea monta kertaa tupakkkaa hänelle.
-ap
Olisit tuonut kerralla tarpeeksi tupakkaa niin ei olisi tarvinnut käydä kuin kerran. Aivoja on lupa käyttää .
BEBE kirjoitti:
ärsyttävää kirjoitti:
-ap
Niinpä tietysti. Alkoholinarkkari tottakai.
Kyllä. Sinun pitää lähteä kotiin.