Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni löi minua

Bebe
23.12.2018 |

Tulin viettämään joulua isäni luokse ja ajattelin joulusta tulevan kivan. Kuitenkin tänään, kun oli lounaan aika, kysyin 'miksi tämä ruoka näyttää tältä' josta isäni raivostui ja löi minua. Kysyin, miksi löit minua. Ei vastausta. Söin ruuan itku silmässä ja nyt en tiedä, pitäisikö vaan lähteä kotiin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sinun pitää lähteä kotiin.

Vierailija
2/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Lähde kotiin jos se on mahdollista.

Vierailija
4/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti kotiin. Tekoa ei saa tekemättömäksi. Tunnelma on jo pilalla, eikä tuosta seuraa enää mitään hyvää.

Vierailija
5/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysi-ikäinen.

Vierailija
6/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysi-ikäinen.

Ilmiannan avauksesi spämminä.

Vierailija
7/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti pois. Tee rikosilmoitus. Välit poikki tuollaiseen hakkaajaan.

Vierailija
8/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet sen tyyppinen ihminen jota vaan tekee mieli läpsäyttää. Onko sinulla korkea nariseva ääni?

Vierailija
9/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aivan turhaan käytät lauseenvastikkeita. Minunkin tekisi mieli jo sen takia lyödä sinua.

T: äidinkielen opettaja

Vierailija
10/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi ei tietenkään olisi saanut lyödä sinua ja hän syyllistyi siinä rikokseen. Sinäkin kuulostat toisaalta ärsyttävältä, kiittämättömältä ja epäkohteliaalta. "Miksi tämä ruoka näyttää tältä?" on tosi epäkohtelias kysymys (kuulostit ihan kiukuttelevalta teiniltä), kun on vieraana syömässä ilmaista ateriaa toisten ruokapöydässä. Jos kerran olet täysi-ikäinen, käyttäydy sen mukaan. Isäsi ei ollut mikään pakko tarjota sinulle mitään.

Vierailija
11/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävää kirjoitti:

Isäsi ei tietenkään olisi saanut lyödä sinua ja hän syyllistyi siinä rikokseen. Sinäkin kuulostat toisaalta ärsyttävältä, kiittämättömältä ja epäkohteliaalta. "Miksi tämä ruoka näyttää tältä?" on tosi epäkohtelias kysymys (kuulostit ihan kiukuttelevalta teiniltä), kun on vieraana syömässä ilmaista ateriaa toisten ruokapöydässä. Jos kerran olet täysi-ikäinen, käyttäydy sen mukaan. Isäsi ei ollut mikään pakko tarjota sinulle mitään.

Minä en halunnut syödä monen päivän vanhaa ruokaa mitä se käski syödä, vaan olisin syönyt itse ostamani nuudelit.  Mielestäni se ei ole syy lyödä omaa tytärtään. Eilenkin se oli kännissä ja käski minun hakea monta kertaa tupakkkaa hänelle.

-ap

Vierailija
12/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BEBE kirjoitti:

ärsyttävää kirjoitti:

Minä en halunnut syödä monen päivän vanhaa ruokaa mitä se käski syödä, vaan olisin syönyt itse ostamani nuudelit.  Mielestäni se ei ole syy lyödä omaa tytärtään. Eilenkin se oli kännissä ja käski minun hakea monta kertaa tupakkkaa hänelle.

-ap

Olisit tuonut kerralla tarpeeksi tupakkaa niin ei olisi tarvinnut käydä kuin kerran. Aivoja on lupa käyttää .

Vierailija
13/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BEBE kirjoitti:

ärsyttävää kirjoitti:

-ap

Niinpä tietysti. Alkoholinarkkari tottakai.

Vierailija
14/14 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee tänään?