Ihanan suojelevasti Meghan pitelee vauvavatsaansa.
Toisin ku te, senkun kessutatte. Ottakaa mallia kauniista Meghanista.
Kommentit (14)
Yrittää esittää äidillistä yms. mutta tuosta näkee, että tekee niin vain saadakseen huomiota
No äiti ainakin. Ihanuus on katsojan silmässä.
Maailman Ensimmäinen ja Tärkein äiti.
Näihin sun ketjuihin on turha vastailla kun tänne kirjottaa positiivista Meghanista ne kerää hirveästi yläpeukkuja ja sinulta sen yhden alapeukun ja kun jäät alakynteen niin raivoissas poistatat ne.
Keksi nyt edes jouluna itelles muuta tekemistä🙈🎄
Vierailija kirjoitti:
Sä varmaan yrität provota mutta Meghanista tulee varmasti ihana äiti.
Keneltäköhän ap on toi yksi alapeukku tähän kommenttiin?;DDD
Onpa se kiltti, kun päästi sittenkin miehensä metsästämään fasaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Onpa se kiltti, kun päästi sittenkin miehensä metsästämään fasaaneja.
Tajusi kai vihdoinkin, että kuningattaren sana on laki tuossa valtakunnassa :)
Kuraa on Megille tullut niin paljon, että tuo mahan pitely on viimeinen keino muistuttaa, että mulla on sentään kuninkaallinen laps täällä mahassa. Tyhjin ilmein tuijottaa ja pitelee mahaa.. hrrrrh.
Se pitelee sitä paikoillaan, ettei fyllingit valahda. Mun kokemuksen mukaan vatsa pysyi kivasti ihan pitelemättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Se pitelee sitä paikoillaan, ettei fyllingit valahda. Mun kokemuksen mukaan vatsa pysyi kivasti ihan pitelemättäkin.
Jos Givenchyn kolttu on liian löysä Meghanilla? Ei minunkaan tarvinnut mahaani kaksin käsin kiinni pitää, vaikka nelikiloinen sieltä syntyikin. :)
Etkös sä luvannut, että olet joulun poissa palstalta etkä lue Meghan-uutisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Etkös sä luvannut, että olet joulun poissa palstalta etkä lue Meghan-uutisiakaan.
No mikäs joulun paimen se tänne on eksynyt? Kuulostaa jo fobialta tällainen holhoaminenkin. Anna kunkin kirjoitella, mikä sinä olet määräilemään? ohis
Sä varmaan yrität provota mutta Meghanista tulee varmasti ihana äiti.