Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdössä thaikkuihin ja lapsi nuhainen..

Vierailija
23.12.2018 |

Lapsi 10 v on nyt nuhassa ollut kolme päivää ja huomenna olis lähtö Thaimaahan. :-(
Ei ole kuumetta eikä ole voimaton/väsynyt, valittaa ainoastaan kipeää kurkkua ja tukkoista nenää. Aina on koskenut korviin koneessa poikaa mutta on urheasti kestänyt kivun. Teenkö nyt karhun palveluksen vaan lapselle jos lähdetään? Poika on odottanut matkaa pitkään, mutta mietityttää tosiaan se laskeutuminen ja muutenkin jos tuollainen pitkä lento vielä pahentaa flunssaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aikuinen ja neljättä päivää flunssassa. Olis hirveetä jos ei sais rauhassa lötkötellä nyt kotona.

Vierailija
2/5 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää äkkiä lääkärissä. Saat täsmälleen neuvoja ja vähintäänkin avaavat lääkkeet.

Itse matkustin nuhaisrna ja sain perillä pahan poskiontelontuhlehduksen. Ei ole edes taipumusta siihen. Parantelin sitä koko kahden viikon loman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ehdottomasti ostaa niitä korvatippoja,että kipu ei tunnu lapsen korvissa.Soita apteekkiin ja kysy,lieneekö reseptillä vai ilman.Mut nyt päässe joulunakin lastenlääkärille.

Vierailija
4/5 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, joo korvatipat on ostettu, samaten särkylääkettä. Avaavaa lääkettä yritetään saada lääkäristä.

Vierailija
5/5 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaavaa nenäsuihketta saa apteekista ilman reseptiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä