Oletteko siivonneet hellan takaa?
Siirtäneet hellan ja tehneet asianmukaisen joulusiivouksen?
Kommentit (22)
Olen siivonnut kaikkialta! Otin astiatkin pois kaapista ja pesin kaapit sisäpuolelta. Lieden takaosan pesin ohjeiden mukaan. Uninkin pesin. Ikkunat sisäpuolelta on puhtaat, kun nekin huomioin.
Olisi kyllä ennemmin keittiöremontin paikka, jos on joku kämänen vanha erillinen hella, eikä integroituja kodinkoneita :'D
Vierailija kirjoitti:
Olen siivonnut kaikkialta! Otin astiatkin pois kaapista ja pesin kaapit sisäpuolelta. Lieden takaosan pesin ohjeiden mukaan. Uninkin pesin. Ikkunat sisäpuolelta on puhtaat, kun nekin huomioin.[/
Onneksi olkoon!
Minä vasta mietin hellan siirtämiseen ryhtymistä. Selvästi se täytyisi kuitenkin tehdä.ap
Meillä hellantaustaa siivotaan muulloinkin kuin jouluksi. En siivoa, koska en aio viettää joulua hellan takana. Vaatehuoneen siivosin jo syksyllä valmiiksi, jos vaikka tulee mieliteko viettää joulu vaatehuoneessa. Samoin olen pessyt pyykkiä, jos joku haluaa viettää joulun pyykkikorissa.
Kesällä tein sen. Olen asunut tässä asunnossa kymmenen vuotta ja kaikkeapa sitä sinne olikin kertynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siivonnut kaikkialta! Otin astiatkin pois kaapista ja pesin kaapit sisäpuolelta. Lieden takaosan pesin ohjeiden mukaan. Uninkin pesin. Ikkunat sisäpuolelta on puhtaat, kun nekin huomioin.[/
Onneksi olkoon!
Minä vasta mietin hellan siirtämiseen ryhtymistä. Selvästi se täytyisi kuitenkin tehdä.ap
Puhdas koti vetää puoleensa 👍🏻
Kyllä tuosta induktiolieden takaa pöydäntasolta tulee säännöllisesti rätillä pyyhkäistyä. Mutta eipä sitä liettä kannata mihinkään alkaa siitä siirtelemään tai saattaa tulla ruoanlaitolle stoppi.
Integroitu liesi = ei siivoamista. Enkä tee mitään joulusiivouksia muutenkaan.Ihan turhaa ylimääräistä työtä parin päivän takia.Viikkosiistiminen riittää, en ole masokisti siivoushullu.
Hellani takana on CERNin hiukkaskiihdyttimessä kutistettujan simpanssien tukikohta. Ne syövät takareunan yli tippuneen ruoanmuruset.
Kuka saatana alkaa keittiötä repimään billunpäreiksi että pääsee kalusteiden taustaan käsiksi, vaikka siellä ei ole muuta kuin pölyä ? Ja vielä jouluna ?????
Missä 70- luvulla sinä elät? :D Eipä ole siirrettävää hellaa ollut sitten opiskeluaikojen solukämppää.
Tottakai! Ja pesukoneen ja astianpesukoneen takaa myös. Ja jääkaappi pakastimen takaa ja Micro aalto uunin takaa... Joka paikka on nyt kondiksessa. Kinkku uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Ja pesukoneen ja astianpesukoneen takaa myös. Ja jääkaappi pakastimen takaa ja Micro aalto uunin takaa... Joka paikka on nyt kondiksessa. Kinkku uunissa.
Muistitko siivota myös sieltä kinkun kamaran alta...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistitko siivota myös sieltä kinkun kamaran alta...?
Kinkku on astianpesukoneessa joulukuusen kanssa.
En siirtänyt kun kuukausi sitten sieltä pyyhin.
Uunin pesin tänään ja kohta alan paistaa kinkkua.
Muuten siivosin vähän paremman viikkosiivouksen eli pesin myös sohvanpäälliset ja vein olohuoneen maton ulos. Siivoan oikestaan joka päivä niin ei meillä onneksi kovin likaista tai sotkuista ikinä ole.
Illalla vielä imuroin ja pesen lattiat alakerrasta ja pyöritän vielä kerran tiskikoneen ja pyykkikoneen.
Huomenna en tee mitään muuta kun ruokahommat. Ja saan perheeltä apua näihin tarvittaessa eli mitään stressiä ei ole 😊
Vierailija kirjoitti:
Kuka saatana alkaa keittiötä repimään billunpäreiksi että pääsee kalusteiden taustaan käsiksi, vaikka siellä ei ole muuta kuin pölyä ? Ja vielä jouluna ?????
Mitä se nyt siivous kannattaa, kun ei löydy muuta kuin pölyä.
Nope, ei jaksa, niin paljon muutakin siivottavaa vielä jäljellä. Pyyhin kyllä keittiöstä listat tarkasti.
Siirsin hellan ja pesin huolellisesti. Kateissa ollut juustohöyläkin löytyi 😊
Miksi?