Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset pilaavat joulun

Vierailija
23.12.2018 |

Olemme nuori perhe, minä, mies ja puolivuotias vauva. Haluaisimme viettää joulun perheenä vain läheisten kanssa. Olemme kutsuneet meille lapsuuden perheeni eli vanhempani ja siskoni lapsineen. Heillä on tuoreen eron jälkeen vaikeaa, joten jo siskoni lapsen vuoksi haluaisin hänen saavan viettää unelmien joulun. Nyt sitten selvisi, että mies on sopinut exänsä kanssa jo syksyllä, että heidän kaksi lastansa tulevat meille jouluksi. Jouluni on pilalla, itkettää. Olisin halunnut viettää joulun rakkaimpien kanssa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tällaiset asiat selviävät vain provoille vasta aatonaattona, että sietääkin vähän itkettää.

Vierailija
2/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 😂

Vierailija
4/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai itkettää. Tärisyttääkö myös?

Vierailija
5/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ap joulun kunniaksi panostaa laadukkaampiin provoihin, tämä on tosi väsynyt.

Vierailija
6/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulujen lomat tuottaa kyllä ihan parasta antia palstalle.

Vierailija
7/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran nähtiin, että käytettyä miestä ei kannata hankkia.

Vierailija
8/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä huvittava, tämä palsta. täältä saa kyllä päivän piristykset nopeasti.

Vierailija
9/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan myös silmittömän vihainen? Haist nyt kukkanen sen unelmien joulusi kanssa!!!

Vierailija
10/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin kiire huo raamaan, että jäi pamputtajan taustat selvittämättä...?

Vierailija
11/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
12/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saattanut olla samanlainen tyhjäpää nuorena. Anteeksi kaikki, joita se koski silloin. :( 

Vierailija
13/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Vierailija
14/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme nuori perhe, minä, mies ja puolivuotias vauva. Haluaisimme viettää joulun perheenä vain läheisten kanssa. Olemme kutsuneet meille lapsuuden perheeni eli vanhempani ja siskoni lapsineen. Heillä on tuoreen eron jälkeen vaikeaa, joten jo siskoni lapsen vuoksi haluaisin hänen saavan viettää unelmien joulun. Nyt sitten selvisi, että mies on sopinut exänsä kanssa jo syksyllä, että heidän kaksi lastansa tulevat meille jouluksi. Jouluni on pilalla, itkettää. Olisin halunnut viettää joulun rakkaimpien kanssa.

Tuliko yllätyksenä, että miehelläsi on aiemmasta suhteesta lapsia. Miehesikin varmaan haluaa viettää joulun rakkaimpiensa kanssa ja ne aiemmat lapset kuuluvat hänelle niihin rakkaisiin, Yllätys, yllätys. Vai luulitko sinä tyttö poloinen, että teidän yhteinen lapsenne olisi jotenkin tärkeämpi? Sitten kannattaakin itkeä, nimittäin omaa tyhmyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä