Miehen lapset pilaavat joulun
Olemme nuori perhe, minä, mies ja puolivuotias vauva. Haluaisimme viettää joulun perheenä vain läheisten kanssa. Olemme kutsuneet meille lapsuuden perheeni eli vanhempani ja siskoni lapsineen. Heillä on tuoreen eron jälkeen vaikeaa, joten jo siskoni lapsen vuoksi haluaisin hänen saavan viettää unelmien joulun. Nyt sitten selvisi, että mies on sopinut exänsä kanssa jo syksyllä, että heidän kaksi lastansa tulevat meille jouluksi. Jouluni on pilalla, itkettää. Olisin halunnut viettää joulun rakkaimpien kanssa.
Kommentit (14)
Tottakai itkettää. Tärisyttääkö myös?
Voisit ap joulun kunniaksi panostaa laadukkaampiin provoihin, tämä on tosi väsynyt.
Koulujen lomat tuottaa kyllä ihan parasta antia palstalle.
Jälleen kerran nähtiin, että käytettyä miestä ei kannata hankkia.
On tämä huvittava, tämä palsta. täältä saa kyllä päivän piristykset nopeasti.
Olet varmaan myös silmittömän vihainen? Haist nyt kukkanen sen unelmien joulusi kanssa!!!
Oliko niin kiire huo raamaan, että jäi pamputtajan taustat selvittämättä...?
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Oon saattanut olla samanlainen tyhjäpää nuorena. Anteeksi kaikki, joita se koski silloin. :(
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olemme nuori perhe, minä, mies ja puolivuotias vauva. Haluaisimme viettää joulun perheenä vain läheisten kanssa. Olemme kutsuneet meille lapsuuden perheeni eli vanhempani ja siskoni lapsineen. Heillä on tuoreen eron jälkeen vaikeaa, joten jo siskoni lapsen vuoksi haluaisin hänen saavan viettää unelmien joulun. Nyt sitten selvisi, että mies on sopinut exänsä kanssa jo syksyllä, että heidän kaksi lastansa tulevat meille jouluksi. Jouluni on pilalla, itkettää. Olisin halunnut viettää joulun rakkaimpien kanssa.
Tuliko yllätyksenä, että miehelläsi on aiemmasta suhteesta lapsia. Miehesikin varmaan haluaa viettää joulun rakkaimpiensa kanssa ja ne aiemmat lapset kuuluvat hänelle niihin rakkaisiin, Yllätys, yllätys. Vai luulitko sinä tyttö poloinen, että teidän yhteinen lapsenne olisi jotenkin tärkeämpi? Sitten kannattaakin itkeä, nimittäin omaa tyhmyyttä.
Onneksi tällaiset asiat selviävät vain provoille vasta aatonaattona, että sietääkin vähän itkettää.