Lahjana herkkukori. Mitä laittaisitte sinne?
Vielä viimeinen lahja harkittavana huomenna veljen vaimon perheelle, kenen luokse ollaan menossa joulupäivänä syömään. Vinkkejä? Mitä olette itse tänä vuonna ostaneet herkkukoreihinne? 😀
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viitsii itse tehdä ja väkertää niin varmasti omatekemiä juttuja on kiva saada. Esim itse tehty siemennäkkäri, tosi helppo tehdä. Ehkä itse sinappia, keksejä, granolaa yms.
Ei kelpais mulle, menis roskiin heti kun vieraat ovat lähteneet kun ei tiiä kuinka hygieenisesti ne on tehty.
Oletko sama joka heittää joka vuosi jouluteet roskiin? Ihmiset näkee melkein nälkää täällä Suomessakin, ja joku pokkana heittää vaan uutta vaivalla laitettua ruokaa roskiin... Huh.
Tekisin pienen korin. Viini ja siihen sopivat napostelut. Pähkinähedelmäsekoitus, juuressipsejä, joku pieni Luxus suklaarasia tai lindorpussi. Tai jotain ruissipsejä. Vain säilyviä tuotteita.
Esim ihmisillä on joulujuustot valmiina ja jos saa lisäsatsin, ne menee hukkaan
Ostin näitä:
Saksanpähkinöitä
Cashewpähkinöitä
Maapähkinävoita
Juustoleipätikkuja
Kylmäsavusiikaa
Kylmäsavujuustoa
Sitruunapesto tuorejuustoa
Puolukkamaksapateeta
Limppua
Luumurusinasoppaa
Tykkäsi korista kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos herkkukorin saa hyvissä ajoin ennen joulua, sinne voi laittaa jouluisia juttuja. Aåattona tai joulupäivänä annettavaan koriin ei kannata laittaa joulujuttuja. Ne on kaikki hankittu kotiin siinä vaiheessa, ja monet meistä ovat jo tapanina kyllästyneet joulun makuihin. Joka vuosi heitän roskiin avaamattomia jouluteepaketteja. En todellakaan juo mitään jouluteetä pääsiäisen aikaan.
Ap, osta vaikka juustoja pitkällä päiväyksellä, kukkalahjakortti.
Oletko tosissasi? Kyllähän teet säilyvät seuraavaankin jouluun.. Ei luoja näitä nykypäivän ihmisiä, ei ihme että maapallon tilanne on mikä on.
No ei säily. Ihmisillä on niin pahoja väljehtyneitä teepaketteja, yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos herkkukorin saa hyvissä ajoin ennen joulua, sinne voi laittaa jouluisia juttuja. Aåattona tai joulupäivänä annettavaan koriin ei kannata laittaa joulujuttuja. Ne on kaikki hankittu kotiin siinä vaiheessa, ja monet meistä ovat jo tapanina kyllästyneet joulun makuihin. Joka vuosi heitän roskiin avaamattomia jouluteepaketteja. En todellakaan juo mitään jouluteetä pääsiäisen aikaan.
Oletko tosissasi? Kyllähän teet säilyvät seuraavaankin jouluun.. Ei luoja näitä nykypäivän ihmisiä, ei ihme että maapallon tilanne on mikä on.
apua minua on huijattu. Teen juonti on sallittu vain jouluna. No, minä vien töihin minulle epämieluiset maut. Siellä on aina ennakkoluulottomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se suljetussa pakkauksessa väljähtyy? Ja tosiaan miksi ei voi talviteegä juoda tammikuussa?
Itse olen useana jouluna laittanut kahvia/teetä, glögiä, hilloa, sinappia, konvehteja. Joskus myös viiniä tai muuta alkoholijuomaa. Osa itse tehtyä, osa ostettua. Aika perus joulujuttuja siis, mutta nämä herkkukorit on tosi tykättyjä. Jo syksyllä kysellään, että kai annan taas herkkuja lahjaksi.
Tämä aloitus oli niin kiva, että rupesin miettimään mitä itse moiseen koriin laittaisin;
- Löfbergin tummapaahtoinen kahvi
- paholaisen hilloa
- Joku Poppamiehen chilikastike
- erilaisia suklaapatukoita/ -levyjä
- juustoja maun mukaan
- punaviiniä
- vihreitä kuulia
- viikunahilloa
- suolakeksejä
- viinirypäleitä
Ainakin nuo 😀