Naiset! Kelpaako teille mies joka pitää matkailusta?
Kommentit (15)
Kelpaa, ja sellaisen löysin. Eikä maksata kaikkea minulla, vaan itse osallistuu kuluihin puoliksi.
Ei kelpais, ikä vähän alle neljäkymmentä.
Itse en halua matkustella, joten ei sovittais yhteen. Uskon että aika moni nainen taas arvostaisi kovasti matkustelua miehen harrastuksena.
Kelpaisi, itseäni ei enää matkustelu niin kiinnosta mutta jos se on toisen henkireikä niin mikäs siinä. Pidän muutenkin suhteesta, jossa tapaillaan harvakseltaan. N43
Se ihan riippuu siitä ymmärtääkö mies myös budjetin päälle. Pakkomielteinen matkailiija joka lähtee matkaa vaikka lainarahalla on nono. Samoin matkalla ympärikännissä oleva.
Kun tuo riippuu niin monesta asiasta esim onko komea ja tekeekö kotitöitä. Jos on köyhä ja pitää matkailusta, niin ei kelpaa. Lihava mies ei myöskään sytytä, naisella ylipaino on kaunista, mutta miehellä yök. Älyä pitää olla myös, koska en jasa typeriä ihmisiä.
Paremmin kuin hyvin!
Kunhan luonteet, arvot ja mielenkiinnonkohteet natsaavat muiltakin osin.
N25
Ei todellakaan kelpaa ja tiedät sen itekki joten miksi kyselet tyhmiä...
Ei kelpaa. Olen lähes viisikymppinen enkä ole käynyt Ruotsia pidemmällä. Ei ole varaa enkä tiedä kiinnostaisko muutenkaan. En katselisi kyllä miestä joka suhaisi jossain Thaimaassa menemään.
Onhan se vähän turhaa saastuttamista, mutta kotimaanmatkailusta pidän.