Mitä mieltä nimestä Elina tämän ajan tyttövauvoilla?
Onko kiva nimi vai ihan liian "vanha"? Tuleeko nimestä enemmän mieleen nelikymppinen?
Entä olisko Selina parempi..?
Kommentit (19)
Ei ole oikein vielä aika sen nimen uudelle tulemiselle. Aino on klassinen nimi, jossa vähän samaa henkeä.
Selina ajattomampi ja sopii tähän päivään
Minun mielestäni Elina on ajattomampi. Klassikkonimi. Selina on vähän väkisin väännetty. Mutta miten olisi Helene?
Elina on sata kertaa parempi kuin Selina. Miksi pitää olla jonkun ikäinen ollakseen Elina?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein vielä aika sen nimen uudelle tulemiselle. Aino on klassinen nimi, jossa vähän samaa henkeä.
Aino on turhan yleinen nimi lapsilla nykyään.
On yllättävän yleinen pienillä lapsilla ja vauvoilla. On niin perusnimi, että sille löytyy aina faninsa jokaisesta sukupolvesta. Ihan kiva nimi. Ehkä Helena olisi persoonallisempi. Selina on kaunis.
Elina on ihan nätti nimi, mutta aina se vääntyy hirveäksi Elluksi.
Minun sisarentyttäreni nimi on Maimi Elina. Ja tätini nimi on Tiisti Marja Elina. Täti on 76 ja siskontyttö 16. Kyllä Elina sopii kaikenikäisille.
Elina on kaunis, klassinen nimi, jota löytyy monesta eri ikäluokasta
Itse kannatan versiota Elin. Paljon ajattomampi.
Myös Elna on kaunis. Elina tosiaan vääntyy Elluksi...
Vierailija kirjoitti:
Elin? Ihanko totta? Minkä elimen mukaan tyttösi ajattelet nimetä? Sen siittävänkö elimen kunniaksi?
Vierailija kirjoitti:
Muistan yhden perheruokailusta kertovan runon, jossa oli säe”Onneton on myöskin Elin, lautasellaan selvä elin.”
Elina ei ole ihan vielä nelikymppisen nimi. Se oli huippusuosittu nimi 80-luvun puolivälissä, joten Elinat on yleensä jotain kolmekymppisiä.
T. 32-vuotias Elina
Nosto