Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa kuivausrumpu?

Vierailija
12.05.2006 |

Ajateltiin pesutornia nääs!

Mitäpä ootte mieltä?

Kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kuivausrumpu ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Pyykeistä tulee pehmeitä ja eivät pölyä niin paljon.

Vierailija
22/24 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta ja vanha sähkölämmitteinen puutalo. Hyviä asioita:

- kuivaus helppoa, tänne jos ripustelisi etenkin talvella meidän pyykkimäärän pitkin taloa, niin kyllä homehtuis niin talo kuin pyykitkin

-rummusta tuleva lämpö lämmittää kivasti toista päätyä talosta, kunhan khh:n oven jättää auki (sähköllä siis lämmitetään kuitenkin)

- vaatteet tulee pölyttömiksi ja pehmeiksi

- pyykit ovat sileitä vähällä käsittelyllä: ei kuivaa extrakuivaksi, rummusta otettaessa ravautetaan pyykit ojennukseen esim. tuolinkarmille ja kosteuden & kuumuuden asetuttua viikataan kaappiin

Kutistumiseen oletkin jo saanut ohjeita tässä ketjussa. Mä ostan vähän isompia kokoja kuin muuten ostaisin. Kyllä kuivuri vähän aina kutistaa ja nuhjaakin, mutta siksi hienoimmat vaatteet kuivaankin narulla. Lämpimällä myös aika paljon kuivaan ulkona, kun ei tartte talonlämmitystäkään. ;-) talvella sitten lähes kaikki (ei pintakäsiteltyjä ulkovaatteita) kuivataan rummussa, kieltomerkillisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie kamalasti sähköä...annoin seuraavalla saunakerralla narulla kuivatetun froteepyyhkeen...kysyi multa että miten on niin karhea pyyhe! Annoin tilalle rummussa kuivatetun ja sen jälkeen ei ole valittanut asiasta...;)

Vierailija
24/24 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus laittanut, ja jotkut on kestänyt, ja jotkut on kutistunut. Nykyään onneksi suurin osa vaatteista kestää rumpukuivauksen! Suosittelen ehdottomasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän