Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baltic princess tarjoiluhenkilökunta

Vierailija
22.12.2018 |

Voi taivas millaista "palvelua" baltic princessin buffissa ja ravintoloissa... Astioita ei korjata pois ja asiakkaille ollaan tylyjä. Oltiin kaksi päivää sitten risteilyllä ja Grill Housen vanha miestarjoilija ei tehnyt rikkaa ristiin asiakkaisen eteen koko aikana. Seurasin kun useassa pöydässä ihmeteltiin tätä tarjoilijaa. Sanomattakin selvää, että kukaan ei tippiä jättänyt ja valituksia tuli. Säälittää muut tarjoilijat, joilta menee maine tämän vanhan öykkärin takia. Miten kellään on varaa pitää tällaista henkilöä palkkalistoilla? Jos olisi hyvä, niin olisi varmaan jossain hyväsdä ravintolassa. Miksiköhän ei ole...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄ ON NIIN TOTTA. olen ihmetellyt tätä itsekin. Ruoan laatu on myös jotain aivan käsittämätöntä. Eivät paljon kehuskele muuten kotimaisuudella tai muullakaan etiikalla.

Vierailija
2/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö ruotsin laivoille älkääkä ainakaa syömään. Otan aina omat leivät mukaan. Kahvin ostan joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää jaloillanne

Vierailija
4/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhen tarjoilijan sieltä ja hän sanoo, ettei siellä ketää työntekijää kiinnosta ja esimiehiä vielä vähemmän. Joitain tunnollisempia nolottaa tarjoilla kyllä sitä ruokaa mutta minkä ne sille voi. Tippiä he eivät saa koskaan...

Vierailija
5/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baltic Princess on homeessa, iso osa. Yhden seminaarin jälkeen näin, kun kokoussalia siivottiin illalla, ja kokolattiamattoa myöten vedettiin säkkiä, josta vedet valui noronaan siihen käytävälle. Jos yhden kerran noin tekee, ei huolta, mutta joka ilta. Siltä vaikuttaisi, hajusta päätellen. Myös hyteissä haisi.

Kiltit vierushytin mummot 2 kpl kertoivat laivasta poistuessani, että heidän hytissään oli ollut rikkinäistä lasia lattialla. Eivät olleet valittaneet vaan kengät jalassa "koettaneet kestää".  

Vierailija
6/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just :O Kiva tietää! Onneks ollaan aina menty Viikkarilla. Tekisin silti kirjallisen reklamaation jos kokisin, että olen huonoa palvelua saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkustat Kekkoslovakialinkillä kun on muitakin laivayhtiöitä tarjolla jossa palveluun panostetaan?

Vierailija
8/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄÄ ON NIIN TOTTA. olen ihmetellyt tätä itsekin. Ruoan laatu on myös jotain aivan käsittämätöntä. Eivät paljon kehuskele muuten kotimaisuudella tai muullakaan etiikalla.

Koska kyseessä on ulkomainen laivayhtiö niin miksi kehuskelisivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä voisi olla merkitystä asiakkaille? Tosin asiakkaathan ei tietysti tätä porukkaa kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi