Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on käytäntö? Pitääkö pappi kutsua kahvitilaisuuteen

Vierailija
12.05.2006 |

kun itse kastaminen tapahtuu kirkossa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi todella nolosti esikoisen kastetilaisuudessa,kun UNOHDETTIIN pyytää pappi paikalle...Kyllä hävetti ja hävettää edelleen.

Vierailija
2/5 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme kutsuneet. Oli niin onnettoman kökkö pappi. Saatiin srk:lta ikäloppu lahkolaiskääkkä. Mieheni ei kuulu kirkkoon, ja olimme avopari. Pappi alkoi paasata siitä, että tarttis ruveta miettimään hautajaisjärjestelyjä, kun kerran on jumalaton mies. Jos en olis ollu väsymyksestä pää pyörällä olisin näyttänyt äijälle ovea. Kastajaisia sitä kuitenkin oltiin suunnittelemassa.

Tokkopa tuo enää meidän syntiseen majaan olisi toiste astunutkaan, vaikka olisi kutsuttu.

Normaalisti toki normaali pappi kutsutaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pappikin voi olla helpottunut, jos ei tartte mennä. ja usein on todellakin kiire muualle. Toki niissä kahvitilaisuuksissa on ihan kiva käydä, ei siinä mitään.

t. yksi pappi

Vierailija
4/5 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papin on sitten väkisellä yritettävä keksiä jotakin puhuttavaa kanssanne. Saavat vuoden aikana muuten hirveesti kahvia jos kaikissa juhlissa käyvät kahvilla. Menee vatsa pilalle sillä tahdilla.

Vierailija
5/5 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni ei tarvitse pyytää jos ei sitä itse halua - itse koen ainakin varsin epämielyttäväksi mennä, jos tunnen että pelkästä kohteliaisuuden välttämättömyydestä pyydetty tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan