Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaikäinen alkoholisti

Vierailija
21.12.2018 |

Minun 17-vuotias pikkusiskoni juo joka viikonloppu (sekä perjantaina, että lauantaina) viinaa, sekä arkisin myös kaljaa. Hän opiskelee ammattikoulussa toista vuotta, mutta juomisen takia ei jaksa käydä koulussa päivittäin. Hänellä on siis useita täysi-ikäisiä ja yli 20-vuotiaita kavereita, jotka hakevat hänelle juomia. Sisko asuu vanhenpiemme luona, mutta viettää suurimman osan ajasta ystäviensä luona ryyppäämässä. Hänet on muutaman kerran tuotu poliisiautolla kotiin ja kerran vietiin ambulanssilla sairaalaan kun oli liian humalassa.

Olen häntä viisi vuotta vanhempi, ja hän on aina kertonut minulle henkilökohtaisia asioitaan, ja luottaa etten kerro meidän vanhemmille. Pelkään, että alkoholin käyttö lisääntyy vielä keväällä kun sisko täyttää 18 vuotta ja saa itse ostaa juomia ja pääsee baariin. Mitä minun pitäisi siskona tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vanhemmat ei ole huomannut mitään?

Vierailija
2/4 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset vanhemmat ei ole huomannut mitään?

Sisko on kuitenkin muutamaa kuukautta vaille täysi-ikäinen, joten vanhemmat antaa hänen yökyläillä paljon. Ei oikeastaan koskaan juo kotona. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoitus niin apua saa, voi tehdä nimettömänä

Vierailija
4/4 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojeluilmoitus niin apua saa, voi tehdä nimettömänä

Minkälaista apua siitä saa? Jos siskoni saa tietää, että minä tein ilmoituksen niin ei jatkossa kerro minulle enää mitään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän