Tämä palsta aiheuttaa
Selkeästi vakavia mielenterveyden ongelmia tai ainakin pahentaa niitä, jos on taipumusta. Olen muutenkin miettinyt, että onko kaikissa täällä vakiona käyvissä samoja piirteitä. Mikä saa ihmisen tänne joka päivä?
Kommentit (7)
Ainakin tämä aiheutti minussa sen että uskon nykyään että kaikki pitävät minua varmasti white trashina vaikka en polta enkä juo. Kuitenkin vaan pitävät aivan varmasti.
Vasemmistolaisuus ja feminismi ovat vahvasti juurtuvia psykoosin muotoja kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tämä aiheutti minussa sen että uskon nykyään että kaikki pitävät minua varmasti white trashina vaikka en polta enkä juo. Kuitenkin vaan pitävät aivan varmasti.
Kaikkia pidetään täällä white trashina aivan kaikkia. En keksi yhtäkään ketä ei pidettäisi tai kenestä täällä palstalla ylipäätänsä pidettäisiin. Täällä on niin monenmoisia ettei mitenkään voi istua siihen jokaista miellyttävään muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia pidetään täällä white trashina aivan kaikkia. En keksi yhtäkään ketä ei pidettäisi tai kenestä täällä palstalla ylipäätänsä pidettäisiin. Täällä on niin monenmoisia ettei mitenkään voi istua siihen jokaista miellyttävään muottiin.
Kyllä mammat täällä Kertusta kovasti pitävät. Sami ole hyvä ja palauta kiltti ja kunnollinen jumppamaikka Kerttu takaisin muiden kunnollisten ihmisten seuraan ja hae sieltä karaokesta tai reiveistä itsellesi paremmin sopiva pubiruusu ja jo valmiiksi päihdeongelmainen itsellesi tyttikseksi, ennen kuin Kertusta sellainen kehkeytyy raukka parka.
Pelkkää iloa ja hulvatonta meininkiä.
Kyllä tämä palsta aiheuttaa pelkkiä pirskahtelevia ilonhetkiä. Jos vielä nuo teinit pysyisi poissa, niin kaikki olisi hyvin.
Suurinosa eksyy palstalle googlaamalla jotakin, kuten vaikkapa oman nimensä, tai sitten huomiohakuisuuttaan tehtailevat itsestään ja sometileistään seuraajien toivossa ketjuja. En tiedä mikä häiriö, ehkä narsismi?