Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pysty olla juomatta

Vierailija
21.12.2018 |

Rv 38 ja mies ei pysty olla juomatta paria. Viikollakin täytyy ottaa kerran pari se 3 isoa olutta ja nyt aavistelin taas kun viikonloppu koittaa että olisi menossa juomia hakemaan vaikka ollaan sovittu ettei enää kun synnytys voi käynnistyä milloin vain. Ei pysty pysymään lupauksessaan joten onko tämä alkoholismia? Ei juokse enää baareissa eikä juo tuota kolmea isoa enempää mutta nyt kun synnytys lähestyy niin tottakai toivoisin ettei joisi ollenkaan. Miten muilla, onko ollut samanlaista vai onko vain minulla tälläinen mies joka ei pysty olla juomatta tälläisessä elämänvaiheessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on laimee trolli. Pliis jotain tasoa, kun täällä on paljon hauskojakin

Vierailija
2/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty olemaan. Alkoholiongelma on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule tutulta kuulostaa. Ei meilläkään mies oo päivääkään juomatta sitä muutamaa olutta.. Ei vaikka ois mikä tilanne.. Ei sillon ku oottelin laitoksella että meijän neiti alkais syntyyn, eikä missään muussakaan tilanteessa, ikinä..

Vierailija
4/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rv 38 ja mies ei pysty olla juomatta paria. Viikollakin täytyy ottaa kerran pari se 3 isoa olutta ja nyt aavistelin taas kun viikonloppu koittaa että olisi menossa juomia hakemaan vaikka ollaan sovittu ettei enää kun synnytys voi käynnistyä milloin vain. Ei pysty pysymään lupauksessaan joten onko tämä alkoholismia? Ei juokse enää baareissa eikä juo tuota kolmea isoa enempää mutta nyt kun synnytys lähestyy niin tottakai toivoisin ettei joisi ollenkaan. Miten muilla, onko ollut samanlaista vai onko vain minulla tälläinen mies joka ei pysty olla juomatta tälläisessä elämänvaiheessa?

Kun miehesi tulee kotiin kaljojen kanssa, niin kaada ne pois.

Vierailija
5/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se juoppo alkoholistin p*ska. Juokoon keskenään, vaikka aamusta iltaan ja yölläkin kun kerran janottaa.

Vierailija
6/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Ei se mies ole raskaana.

Vierailija
7/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia vastaavanlaisesta?

Vierailija
8/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lisäännytte juoppojen kanssa?

Vierailija
10/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Vierailija
11/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osaa kirjoittaa? Vai olla (ko) wt?

Vierailija
12/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jätä se sika.

Vierailija
13/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sinnitteli raskausajan ja pikkuvauva-ajan vähemmillä juomisilla, mutta nykyään juo muutaman kerran viikossa pari olutta, ja kerran kuussa niin kovat kännit että ei ole edes tajuissaan. Katotaan kuinka kauan katselen tuota. Lapsi on nyt vähän päälle vuoden.

Vierailija
14/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että tutkimusten mukaan on viitteitä siitä, että myös siittäjän runsas alkoholinkäyttö voi aiheuttaa syntyvälle lapselle FAS-tyyppisiä oireita.