Parasta joulusiivousmusiikkia Raskasta Joulua!
Apinan raivolla vielä viimeiset siivoukset viikonloppuna! Tämä sopii siihen kuin nappi läpeen!
Kommentit (18)
Jos kuulen yhdenkin raskasta joulua ähellyksen päästäni pamahtaa verisuoni.
On kyllä surkeaa settiä. Hevimies ei voi kuunnella kuinnhevimusiikkia joten pitää tehdä heviä joululauluista. Aikuisuus hukassa.
Loppuunmyytyjä konsertteja vuodesta toiseen, mutta eipä löytynyt av:lta ymmärrystä tällekään ilmiölle.
tää onkin ihan paska sivusto..ainut hyvä keskustelu on tuo Suomen historian tapahtumat -ketju, se ainakin minua viihdyttää.
Aina ei jaksa sitä klassista kuunnella siivotessa, tämä on vaihteeksi hyvää!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surkeaa settiä. Hevimies ei voi kuunnella kuinnhevimusiikkia joten pitää tehdä heviä joululauluista. Aikuisuus hukassa.
Minä kuuntelen enimmäkseen heviä mutta en voi sietää mitään raskasta joulua ähellyksiä.
Minä taas en kuuntele joululauluja paitsi hevinä
Ymmärrän aloittajaa. Vaikka mulle siivoukseen sopii Boney M ja Abba, esimerkiksi. Iloista tsuupiduupi musaa, siivoaminen on ihan kivaa. Viinilasista hörpyt auttaa myös kummasti. :)
Joulumieltä hyvät ihmiset, hevilläkin...
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajaa. Vaikka mulle siivoukseen sopii Boney M ja Abba, esimerkiksi. Iloista tsuupiduupi musaa, siivoaminen on ihan kivaa. Viinilasista hörpyt auttaa myös kummasti. :)
No joo, nytpäs laitoit pahan vastikkeen!! Abba ja Boney M on hyvää kesällä, kuin myös Blondie yms. kasari. Pointsit sinne!
Ap
Nahkahousut ja yrmeä ilme kitara tanassa tilutellen, kun joulu on kun joulu on.
Vierailija kirjoitti:
Nahkahousut ja yrmeä ilme kitara tanassa tilutellen, kun joulu on kun joulu on.
Nimenomaan!! Ei joulu niin vakava asia ole
ap
Eikä vielä ole joulu, nyt oli kyse joulusiivousmusasta
Vierailija kirjoitti:
Loppuunmyytyjä konsertteja vuodesta toiseen, mutta eipä löytynyt av:lta ymmärrystä tällekään ilmiölle.
No niin on ollut Loirillakin ja ihan yhtä käsittämätön ilmiö.
olen kuullut radiosta Jarkko Aholan "joululaulantaa". Siis mitä helvettiä, ihan vakavissaanko se on? Kuulostaa niin kauhealta ja kuitenkin samaan aikaan naurettavalta, että repeän joka kerta kun se jätkä tunnelmoi.
Kun varpu ottaa siemenen kitara nousee fallistisesti pystyyn ja nahkahousut narahtaa kun haara-asento aukeaa.
RJ ja viiniä niin kyllä vessat ja kylppärit kiiltää :D
Mä lähdin RJ touhuun mukaan jo silloin kun se alkoi, ja edelleen vanha rouva jaksaa rokata :)
Liian raskasta kuunneltavaa kun karaokemiehet yrittää päästä ylärekisteriin