Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, mistä tunnistaa nykypäivänä homon?

Vierailija
21.12.2018 |

Muuten kuin kysymällä, se ei tunnu hienotunteiselta. Onko mitään selviä merkkejä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäs tunnistaa

Vierailija
2/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin heittää vastauksen läskiksi, mutta vastaanpa sittenkin tosissani. Jos kohdehenkilö seuraa instagramissa Lady Gagaa ja Madonnaa, you've got a gay.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäs tunnistaa

V*tuttaa tuhlata aikaansa heterojen iskemiseen.

Ap

Vierailija
4/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ainakin tunnistan kilometrin päähän. Harvoin menee väärin. 

Vierailija
5/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä ainakin tunnistan kilometrin päähän. Harvoin menee väärin. 

Mun homotutka toimii kans edelleen, mutta ei ihan noin hyvin. Pitää olla samassa huoneessa. Mut sit ei mene lainkaan väärin.

Vierailija
6/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin käymään homobaareissa

Vierailija
7/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homobaarit on helvetin esikartanoita

Ap

Vierailija
8/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harva homo (puhun siis miespuolisista) puhuu normaalilla äänellä, siinä on aina tiettyä diivamaista ja kimeyttä. Vaatteet kertoo paljon. Hyvä huomio tuolla aikaisemmassa kommentissa, että seuraa esim. Lady gagaa.

Vierailija
9/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se harjaantuu ajan kanssa. Olen bi nainen ja alan jo aika hyvin näkemään piennistä vihjeistä esim. jotkut julkisuuden henkilöt tmv. joista sitten löytyykin asian vahvistava tieto. Niin naisissa kuin miehissä. Biseksuaalisuuskin erottuu hieman homoista ja lesboista, jos oletaan atomeitakin halkomaan.

Vierailija
10/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä. Olen todella kyllästynyt siihen että minua pidetään homona vaikka olen 100% hetero. Miten ihmisten homotutka voi kohdallani olla niin epäkunnossa?

En ole mikään feminiininen hössöttäjä edes, joten mikä helvetti siinä oikein on?

Vierailija
11/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homobaarit on helvetin esikartanoita

Ap

Ehdotan esihistoriallista tapaa eli ihmisille juttelemista. Voit löytää uuden ystävän tai seurustelukumppanin.

Vierailija
12/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea mies kirjoitti:

Kysymällä. Olen todella kyllästynyt siihen että minua pidetään homona vaikka olen 100% hetero. Miten ihmisten homotutka voi kohdallani olla niin epäkunnossa?

En ole mikään feminiininen hössöttäjä edes, joten mikä helvetti siinä oikein on?

Minä olen lesbo, koska en kiinnostunut miehistä, jotka kiinnostuivat minusta. Olen lesbo myös siitä syystä, että naimisissa olleet työkaverit eivät kiinnostaneet. Arvostan uskollisuutta.

Vierailija
13/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea mies kirjoitti:

Mulla on tää sama. Muaki pidetään homona. Hitto isoäitiä myöten...

Vituttaa.....

Vierailija
14/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä? Millä tavoin tunnistus sitten entisaikoina tapahtui?

Vierailija
15/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea mies kirjoitti:

Vaikka ymmärrän harmistuksesi niin sekin on kyllä vähän jäätävä lähestymistekniikka kysyä että hei oletkos sinä homo vai hetero? Helpompaa kummallekin se olisi että asian saisi selville hienovaraisemmin.

Vierailija
16/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäs tunnistaa

V*tuttaa tuhlata aikaansa heterojen iskemiseen.

Ap

Sun pitää ottaa heteronainen kaveriksi. Esim. mulla toimii homotutka loistavasti.

Vierailija
17/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsot sohvaperunoissa olevaa poikaparia, -niin

heistä löytyy aika pitkälle kaikki kliseet.

(he ovat siis se pari, joilla aina koirat sylissä;-)

Vierailija
18/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin tämä asia tuli ajankohtaiseksi kun lapsuuskaveri toi isänsä hautajaisiin poikaystävänsä. Vasta silloin paljastui, miksi isä ei juuri pojastaan kertoillut kysyttäessäkään, olin hänen kanssa tekemisissä jonkin verran nimittäin hänen viimeisinä vuosinaan.

En oikein vieläkään tiedä miten asiaan suhtaudun, tai tuskin suhtaudun mitenkään, kun ei kuitenkaan elämänpiiriin käytännössä kuuluu, tai kuulunut pitkään aikaa. Silloin hautajaisien aikaa jokunen sana vaihdettiin.

Mistään merkeistäkään en osaa sanoa, tämä lapsuuskaveri on aina kyllä ollut jotenkin vaisun oloinen, ei syrjäänvetäytyvä, mutta siihen suuntaan. Isänsä oli sellainen paksuniskainen perusmies, joten ero heillä oli kuin yöllä ja päivällä. Mutta jokainen toimii kuten tuntee, en minä tuomitse ketään, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
19/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinko siellä kyselee vinkkejä?

Vierailija
20/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea mies kirjoitti:

Homot taitaa vaan haaveilla, että suostuisit homoilemaan. Ne tykkää yleensä komeista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme