En aio leipoa äitienpäiväksi kakkua, enkä mitään muutakaan. Suhtaudun äitienpäivään kuten mihin tahansa päivään.
Lapsi antoi äsken minulle hoidossa tekemänsä kortin ja se riittää. Mies saattaa tuoda aamiaisen sänkyyn mutta tuskin muuta erikoista tapahtuu. Onko muita samanlaisia?
Kommentit (5)
Mies antaa ehkä jotain pientä ja sitten yritetään syödä jotain hyvää.
En leivo mitään tai muuta tee muutakaan erikoista.
Äidilleni laitan tekstiviestin (ja ostan varmaan uuden pölynimurin, mutta vasta sitten ensiviikolla), ja isoäidilleni soitan.
Meillä kyllä juhlitaan. Lapset aina järjestää jotain ja mä en henno viedä niiltä sitä iloa. Syödään kakkua ja juhlitaan. Jokainen polleana antaa lahjansa ja korttinsa. Ja kivahan ne on saada. Mutta tosiaan ei muo niin toi päivä mitenkään muuten innosta.
Eli en tosiaankaan odota mieheltä mitään lahjaa. Sitten kun muksu joskus jotain äitienpäivästä ymmärtää, niin tekee jotain jos tahtoo. Todellakaan en itse itselleni kakkua aio koskaan väsätä.
Omaa äitiäni en muista (häntä ei " saa" muistaa äitienpäivänä uskonnon vuoksi). Mies varmaan pirauttaa omalle äidilleen, jos muistan muistuttaa.
Se kai leivotaan äidiLLE, käsittääkseni??? Joten miten ap:n viitsiminen tai jaksaminen sitten liittyy siihen saako hän kakun vai ei. Ei kai kenelläkään nyt ole niin tolloa miestä, että laittaisi vaimonsa tekemään oman äitienpäiväkakun...
Minua rasittavat tällaiset juhlat, mutta onneksi mieskään ei odota mitään isänpäiväjuttuja tms.
Ärsyttää kun äitini varmaan odottaa jotain askarteluja jne. lapsilta/meiltä eikä yhtään huvittaisi...