100 euroa meni kirjakauppaan
Kommentit (12)
Mielummin kirjakauppaan kuin Alkoon tai H&M:lle. Lukeminen on hieno harrastus!
Vierailija kirjoitti:
No jos meni hyvien kirjojen hankkimiseen, niin se on ihan hyvä asia.
2 lasten kirjaa, miehelle kalenteri, lapselle kalenteri ja itselleni omaelämäkerta. Kaikki joululahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 lasten kirjaa, miehelle kalenteri, lapselle kalenteri ja itselleni omaelämäkerta. Kaikki joululahjaksi.
Ai niin ja lapselle vielä sellainen kemisti setti.
Miksi ostaa yksi kansien sisään sidottu paperiprintti, joka on kertalukemisen jälkeen tarpeeton? Eikö mieluimmin samalla rahalla jäsenyys e-kirjakauppaan, josta voi valita sadoista kirjoista mitä lukee, eikä nurkkiin jää mitään lojumaan?
Vierailija kirjoitti:
Näppärä ihminen tekee itse omat kirjansa.
Aivan, omaelämäkerran!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa yksi kansien sisään sidottu paperiprintti, joka on kertalukemisen jälkeen tarpeeton? Eikö mieluimmin samalla rahalla jäsenyys e-kirjakauppaan, josta voi valita sadoista kirjoista mitä lukee, eikä nurkkiin jää mitään lojumaan?
Alapeukuista päätellen tärkeintä ei ole itse lukeminen, vaan se, että ostetaan joku esine, joka takavuosina miellettiin merkiksi hienosta harrastuksesta, eli lukemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista päätellen tärkeintä ei ole itse lukeminen, vaan se, että ostetaan joku esine, joka takavuosina miellettiin merkiksi hienosta harrastuksesta, eli lukemisesta?
Mä nyt olen niin vanha etten ymmärrä e-kirjoista mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun ostit kirjoja, terveisin kirjailija :)
Muuten, miten kirjailijat saavat osansa e-kirjakaupoista?