Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme muijia, kun odotatte miehenne palvovan teitä äitienpäivänä.

Vierailija
12.05.2006 |

Valitetaan jo etukäteen kuinka surkeita lahjoja saatte. Nalkutatte, jos ei tuoda aamiaista sänkyyn. Olette valmiiksi jo asentoituneet negatiivisesti.

En yhtään ihmettele, jos miehenne pettää ja jättää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

: )

Vierailija
2/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vaimona ottaisin kyllä mielelläni vastaan aamiaisen sänkyyn. Saapi nähdä miten käy, nyt kun on eka äitienpäiväni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olette valmiiksi jo asentoituneet negatiivisesti.

Kyllä meillä suhtaudutaan äitienpäivään erittäin POSITIIVISESTI, mies näkee vaivaa että saa minut yllätettyä jotenkin. Äitienpäivä on tärkeä juhla.

Ap sinä se taidat olla negatiivinen. Kokeilepa hymyillä välillä, sanotaan että vaikka ensin hymyilee väkisin, muuttuu hymy samantien luonnolliseksi ja silloin taas vapautuu mielihyvähormooneja yms. Tulet paremmalla päälle.

Vierailija
4/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muistaa, muistaa myös minua. Muuten ei hyvää seuraisi...

Vierailija
5/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ÄIDINpäivä!

Vierailija
6/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion perinteisesti muistaa omaa äitiäni kortilla ja pienellä lahjalla, mies muistakoot omaa äitiään (ei kyllä muista, mutta minä en aio ottaa siitä stressiä :)).

Oma lapsi on vasta 5 kk, joten saa tosiaan nähdä aikooko mies muistaa minua jollain kivalla eleellä tai lahjalla. Mutta kuten sanottua, en pety tai loukkaannu, jos hän ei sitä tee.

Vierailija
7/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miehen on syytä muistaa omien lastensa äitiä. Edes kerran vuodessa voisi osoittaa kiitosta ihanista yhteisistä lapsista. Samoin on äitien muistettava lastensa isää isänäivänä.

Tuo muistaminen on sitten jokaisen oma asia miten sen hoitaa...

Esim. itse pidän siitä että äitienpäivänä tehdään jotain hauskaa yhdessä. Esim. Mies vie meidät retkelle tai ratsastamaan tai ravintolaan tai huvipuistoon tms. koko perheen touhua :)

Samoin lahjaa en ikinä halua vain sen lahjan takia. En ikinä suostuisi valitsemaan itse lahjaani! Jos mies keksii jotain, hään saa keksiä sen itse minua ajatellen (mutta ei ole välttämätöntä)... Esim. Kehystetty valokuva minusta ja lapsista, kalenteri/kirja joissa kuvia lapsista/meistä, video-onnittelu, jalkahoito, kukka tms.

Ja oikein hyvää äitienpäivää jokaiselle äidille!

Älkää olko ankaria miestenne lahjoille...

Vierailija
8/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mies voi vaikka hieroa äitiä, tehdä kotityöt ja ruuan, kehua ja kiitellä jne. Ei muistamisen minusta tarvitse olla joku kallis ja ylellinen lahja.

Vierailija
9/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on kovin erilaiset arvostukset, mitä he pitävät romanttisena ja " asiankuuluvana" parisuhteenhoitona. Jollekin se on kultakaupan pikkupaketteja ja ruusupuskia.

Meille se on arkisempia huomionosoituksia ja sitä, että hemmotellaan toista. Tuo herkkuaamiaisen laatiminen toisen merkkipäivänä on vakiintunut tapa.

Kukin tyylillään. Kurjaa tietysti, jos joku kovasti katkeroituu miehen muistamattomuudesta.

Mutta ap: se on muuten äitiENpäivä, jolloin muistetaan KAIKKIA äitejä, ei pelkästään omaa äitiä.

Vierailija
10/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa ja kohteliastahan se on muitakin ihmisiä välillä muistaa, miksi ei siis omaa vaimoakin vaikkapa juuri äitienpäivänä.

Vierailija
11/11 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. väsyneenä työpäivän jälkeen kun olen tullut kotiin, on mies tehnyt ruuan valmiiksi ja tehnyt lautaselleni salaatti,kurkku,tomaatti hymynaaman piristeeksi ja varannut jälkiruuaksi lempisuklaatani... :)

Ne tuntuvat aidoimmilta minusta meidän suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi