Missä on silmienvälityyppi?
Sehän julisti täällä miten hänellä ei ole silmät liian kaukana toisistaan vaan se silmävälin verran.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon saanut kyllä käsityksen, että silmienvälihullun mielestä silmien piti olla keskivertoa kauempana toisistaan että voi olla hyvännäköinen.
No niin minäkin käsitin juuri niin. Onkohan se jo parantunut. Oli parka vissiin saanut kuulla harittavista silmistään?
Se hävisi yhden illan jälkeen kun oli laittanut yleisöäänestyksen että kummassa kuvassa on kauniimpi nainen. Kun äänestettiin että se jolla on kapeampi väli kauniimmaksi niin ei ole sen jälkeen tehnyt avauksia.
Oliko tää sama tyyppi joka joskus jankkasi että naiset jotka on hänen kanssaan eri mieltä kyselemiensä henkilöiden kauneudesta on vain kateellisia niille kauniimmille?
Eikös tämä tubeta nykyään myöskin- ainakin kuulin näin ? Siirtyi palstajankkaajasta sinnepäin?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä tubeta nykyään myöskin- ainakin kuulin näin ? Siirtyi palstajankkaajasta sinnepäin?
Nyt jos joku tietää niin haluaisin kurkata sen videoita kyllä:) Ihan vaan nähdäkseni oliko ne silmät kaukana vai ei?
Jossain päänvaihtajan ja litteä maa teoreetikon kanssa kaljoilla.
Kyllä sitä paljosta jää paitsi kun ei täällä päivystä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon saanut kyllä käsityksen, että silmienvälihullun mielestä silmien piti olla keskivertoa kauempana toisistaan että voi olla hyvännäköinen.
Totta. Vasarahai on paljon paremman näköinen kuin tavallinen hai.
Onks tää se kelle tehty rikoksia lestojen tai muiden hullujen toimesta. Joku oli laittanut vuosikymmenen vainon kun on mukamas niin turhamaimen sun muuta. Ilkeä ei ole ikinä ollut. Ja voih ei ollut nikn suopea asenne vammaisuuteen jonkin mielestä? Burn in hell. Kaikki tehdyt rikokset tulee vielä ilmi. Terveydenhuollossa tehdyt kaikkein ällöttävimpiä.
Ajattele, sabotoitiin törkein rikoksin ulkonäköä ja joaa silmiä kuinka sairaita ihmiset on! Hellarit, vassarit, jäiks sairaita. Ja jehovat ja hullut mormonit vielä
Ja jutussa kasa valheita ja tahalleen lietsottuja mustamaalauksia. Paheksuttavat asiat ei edes totta. Uskovaiset tai jotkut jotka vapaasti tehtailleet rikoksia ovat hulluja.
Voi voi teitä "hyviä" tekemässä rikoksia. Vakavia sellaisia. Täytyy olla idari, jos ei tajunnut että ei millään hyvillä asioilla ole oltu.
Ja prätkäjemgiläiset palkattu pelleilemään. Vastenmielistä.
Jehovat hoi. Teitä käytetty rikoksiin! Säälittää tuollainen hulluus.
No onpa ainakin yksi missikokelas kyseisen hullun mieleinen!