Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies kohtelee kuin olisin vieläkin hänen vaimonsa

Vierailija
20.12.2018 |

Ollaan erottu vuosi sitten 6 vuoden suhteesta. Meillä on yhteinen 1,5 v lapsi. Lapsi asuu minun kanssa.
Olen todella hämmentynyt ex-mieheni käytöksestä, koska hän sanoo ikävöivänsä minua, kertoo rakastavansa, tuo minulle kaupasta tarpeellisia tavaroita, jos tulee katsomaan lasta. Halaa ja saattaa nopeasti suudella poskelle. Kutsuu hellittelynimillä ja viestit on aina täynnä sydämiä. Mies oli suhteenkin aikana todella ihana ja käyttäytyi samalla tavalla. Minua vain hämmentää miehen käytös nyt, kun ollaan erottu.
Kun olen yrittänyt kysyä miksi käyttäytyy noin, niin ei ikinä vastaa niihin viesteihin tai vaikka kasvotustenkin kysyisin niin kääntää aiheen muualle. Olen kysynyt, että haluaako vielä parisuhdetta? Miss on todennut, ettei halua uutta naista, koska hänellä on minut ja oma lapsensa. Todellisuus kumminkin on, että ei ole mitään perhettä meillä enää.
Tilanne ahdistaa ja suututtaa, koska en tiedä mitä toinen oikein haluaa. Enkä saa siltä vastausta. Enkä pysty ottaa etäisyyttä lapsen takia. Mitä ihmettä teen? Olen kieltänyt miestä käyttäytymästä kuin olisin sen vaimo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä erositte? Kumman lämmin suhtautuminen hänellä kyllä, minua vaivaisi todella paljon jos olisin itse sitä mieltä että ero on ja pysyy.

Vierailija
2/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä erositte? Kumman lämmin suhtautuminen hänellä kyllä, minua vaivaisi todella paljon jos olisin itse sitä mieltä että ero on ja pysyy.

Ongelmat alkoi lapsen syntymän jälkeen. En saanut nukuttua kuukausiin oman uniongelman ja vauvan koliikin takia. Mies ei auttanut. Loppujen lopuksi väsyin pahasti, riitoja ja lopputulema oli ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla oikeasti pahoillaan ja haluaisi kokeilla uudestaan. Suosittelen että pyydät hänet vaikka kahvilaan ja kerrot todellisen kantasi hänelle

Vierailija
4/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän on eronne jälkeen hoitanut lasta?

Vierailija
5/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa sinua yhä

Vierailija
6/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä kaduttaa miten ei ollut tarpeeksi tukena aiemmin, niin saa kyllä kakistaa sen ulos ihan verbaalisestikin jos haluaa uudestaan yrittää. itseäni turhauttaisi tuollainen lepertely jos suhteessa ollut muuten etäinen arkena kun olisi apua kaivannut.

Vierailija
7/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enkä pysty ottaa etäisyyttä lapsen takia."

On sulla selitys, voi hyvää päivää. ÄLÄ anna halata tai suudella poskelle missään nimessä, käsi väliin tiukasti jne. Sano kunnolla ettei tuo tavaraa enää, paitsi lapselle voi tuoda jotain. Jos mies ei sano selvästi, että haluaa olla kanssasi - kun kysyt, hänellä on joku toinen tai EI halua olla kanssasi tai ero oli tarpeeksi. Ihan kuin hän pelaisi jotain friikkiä peliä. Sano ettei laita sydämiä viestiin kuin naismainen mies tai lässytä. Varmasti se loppuu ja ahdistuksesi menee pois. Koska joko häntä kiinnostaa tai ei kiinnosta, ja se siitä, mikään kiertely tuskin sinua kiinnostaa. -JOS et ole kiinnostunut miehestä yhtään, sama ohje, paitsi älä kysy haluaako hän seurustella.

Vierailija
8/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että ero oli oikea ratkaisu? Ei ole estettä jatkaa parisuhdetta uudelleen. Monet hyvässä parisuhteessa elävät saattavat väsyä vauva-arkeen, mutta se on ohimenevä vaihe. Onhan tulossa vielä muitakin vaiheita lapsen elämässä, ja kaksin voitte olla vahvempia. Anna miehen rakastaa, kun kerran hienona ihmisenä pidät.

Vierailija
9/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itselleni kyllä tuollainen hylkääminen vaikeassa vaiheessa sitoutumisen jälkeen olisi sellainen asia että ei olisi edellytyksiä jatkaa suhdetta enää. Vaikutelma on se, että mies nostaa kytkintä heti kun menee hankalaksi.

Ei se perhe toimi niin, että otetaan kivat palat itselle ja jätetään vaikeat toisen yksin kohdattavaksi.

Ja sanoisin luultavasti about tämän miehelle ja sen että tämän käytös tuntuu siksi ikävältä. Miehen käytös vaikuttaa muutenkin vähän epämääräiseltä ja ehkä jopa manipuloivalta. Jos olisi tosissaan perheen uudelleenrakentamisesta, saisi puhua ihan suoraan ja yrittää hyvittää tekojaan.

Vierailija
10/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erositte sinun hormonihöyryjen takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän