Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset ihmiset jonottavat katsomaan punaiseksi maalattua rekkaa, johon on laitettu Kokiksen mainoksia ja vähän valoja. Mitä tyydytystä siitä saa?

Vierailija
20.12.2018 |

Ja kysyn tätä nyt koska en ymmärrä rekan vetovoimaa. Vai jakaako ne siellä lottovoittoja ihmisille? Ämpäreitä tuskin, sillä väkeä oli videolla liian vähän sellaiseen herkkuun.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttien viihdettä, vähän niin kuin Tuurin kyläkauppa.

Vierailija
22/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa, ei jonotettu cocista eikä menty kuvaan. Olin kuvitellut että siellä rekassa olisi ollut jotain nähtävää, varsinainen pettymys. Maantielläkin tulee vastaan paremmin valaistuja autoja.

Mutta tulipa nähtyä samalla stockan ikkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin virolaiset 80-luvulla ja lännen muovikassit, Anttila oli kuumaa valuuttaa.

Eikö Coca Colaa ole kuitenkin saanut Suomessa taukoamatta Helsingin olympialaisista lähtien?

Markkinointi ja myyminen on asia mitä me emme osaa. Ajatellaan nyt kemikaalien maustama sokerilitku on vuosikymmeniä ollut ns. status vapaudesta ilosta hauskuudesta!

Vuonna 1952 Suomessa kehitelty alkoholillinen juoma pääsi vasta muutama vuosi sitten maailmanmarkkinoille... Lonkero.

Ja sekin tyssäsi kun ei osattu markkinoida... 

Vierailija
24/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kola-Olli mukana?

Vierailija
25/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hapokasta kirjoitti:

Oliko kola-Olli mukana?

Ei pysty nyt. Liian hapokasta! Kotona menee kun pullot on auki ja sitten mahaletkun kanssa suppilo mukana. Pitää tehdä uus video nyt!

Vierailija
26/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kans kuvan Pirkkalasta, missä ihmiset toljottivat tuota rekkaa. Siis säälittävää mennä katsomaan jotain mainosrekkaa, herranjumala...

Vierailija
27/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, että joillekin riittää tuollainenkin hupi.

Vierailija
28/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja moni hänen kollega, myös pomo, myöhästyivät pahasti töistä noiden jonojen takia. Ukkoni vielä varta vasten aikaisemmin ajamaan ku osasi aavistaa että tollot lähtee jonottaan ilmaista kokista :D 

Vierailija
29/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei Cokisrekka pyöri, mutta varmaanki menisin katsomaan. Ai, miksi? Koska olen yksinäinen ja käyn milloin missäkin (ilmais)tapahtumassa että olisi jonkinlaista ihmiskontaktia elämässä. Tapahtumat ovat ilmapiiriltään erilaisia kuin vaikka kaupassa käynti, kahvilassa yksin istuminen tai kaduilla käveleskely. Porukka on varta vasten mennyt paikalle jotain katsomaan tai kokemaan ja se tavallaan luo sellaisen illuusion "yhdessä tekemisestä muiden ihmisten kanssa" vaikka kenenkään kanssa ei puhuisi.

Vierailija
30/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin rekan kulman, oliko Aurakatu suljettu vai onko se ollut jo koko kaivuun ajan, en ole käynyt keskustassa pitkiin aikoihin?

Vierailija
31/31 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei Cokisrekka pyöri, mutta varmaanki menisin katsomaan. Ai, miksi? Koska olen yksinäinen ja käyn milloin missäkin (ilmais)tapahtumassa että olisi jonkinlaista ihmiskontaktia elämässä. Tapahtumat ovat ilmapiiriltään erilaisia kuin vaikka kaupassa käynti, kahvilassa yksin istuminen tai kaduilla käveleskely. Porukka on varta vasten mennyt paikalle jotain katsomaan tai kokemaan ja se tavallaan luo sellaisen illuusion "yhdessä tekemisestä muiden ihmisten kanssa" vaikka kenenkään kanssa ei puhuisi.

Ok.

Minä olen yksinäinen. Minä vietän elämästäni yksin puhumatta kenellekkään valtaosan. Minulla ei ole sukulaisia saati vanhempia. Mutta en minä nyt sentään mene töllistelemään lampaan tavoin jotain mainosrekkaa ja vaihtamaan sinne kommenttia " JOO joo JUUH punainen se on ! JA iso!!! JOO nyt saadaan tölkki limua! JOOH JUUH! " Yhdessä tekeminen ei ole sitä mainosrekkaa katsominen. Yhdessä tekeminen on esim. rantasaunan lämmitys tai lumitöissä naapurin auttaminen. Yhdessä tekeminen ei ole kaupallista vaan se on lähimmäisestä välittävää tekemistä.

T: Keskiviivan Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän