Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostumus 2018. Mitä mieltä?

Vierailija
20.12.2018 |

Oletko käynyt lukemassa mistä on kysymys?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään irtileikkaus pitää tehdä laittomaksi jos siihen ei ole suostumusta?

Vierailija
2/9 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluutta ja outoa harhautuspeliä. Ihmisten huomion kääntämistä pois yhteiskunnan todellisista ongelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostumus myös siihen, ettei tarvitse virheellisistä ilmoituksista mennä lusimaan.

Yhteiskunta on muutenkin uhrin puolella aina, niin tämä vaan aiheuttaisi virheellisiä tuomioita enemmän

Vierailija
4/9 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos halutaan julistaa, että naiset eivät ole aikuisia. Että naiset eivät kykene saamaan suunsa auki ja sanomaan "Ei", niin sitten voi kannustaa tuommoista aloitetta.

Minun mielestä aivan sairasta naisten aliarviointia.

Vierailija
5/9 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen naimisissa, ei tarvitse säätää suostumusten kanssa.

Vierailija
6/9 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole millään tavalla antifeministinen, mutta tällaiset lainsäädäntöhankkeet menevät liian pitkälle. Kyllä ihmiset osaavat tällaiset asiat junailla keskenään, ovat aina osanneet. Seksissä välittömyys ja jonkinasteinen dominointikin näyttelevät tärkeää osaa. Suostumusta kyselevä nössö on turnoff.

Vierailija
7/9 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä tulee voimaan, vai tuliko jo?

Vierailija
8/9 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, taas tämä teema, joka valvottaa u_líopiston kasvattia yökaudet. Jos minulla joskus reikä olisi, tai edes suhde, niin joka aamu, päivä, ilta, kertako minun pitää lomake täytättää ja allekirjoittaa, vai appinko siitä tekisin, vai excelin?

Vierailija
9/9 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole millään tavalla antifeministinen, mutta tällaiset lainsäädäntöhankkeet menevät liian pitkälle. Kyllä ihmiset osaavat tällaiset asiat junailla keskenään, ovat aina osanneet. Seksissä välittömyys ja jonkinasteinen dominointikin näyttelevät tärkeää osaa. Suostumusta kyselevä nössö on turnoff.

Valhetta valheen perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän