Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehesi katsoa Victoria's Secret alusasunäytöstä?

Vierailija
20.12.2018 |

Mies sanoi että tänään tulee tv:stä sellainen, mutta minä kielsin häntä katsomasta sitä. Ei ole sopivaa mielestäni. Mies tyrmistyi siitä ja meille tuli riita. Olen mielestäni oikeassa. Annatko sinä miehesi katsoa jotain puolialastomia pikkutyttöjä tv:stä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Itsekin katselen Hunkseja ja kuolaan kaiken maailman komeita miehiä leffoissa kun katsellaan leffoja miehen kanssa. Ainiin niitä kuumia muusikoita unohtamatta.

Se on eria asia koska elokuvat on pelkkää satua. Tuollainen tyttären ikäisten alusvaatemallien kyttääminen on ihan sairasta!

Oikeita ihmisiä niissäkin on. He ovat aikuisia nuoria naisia, eivät mitään pikkutyttöjä :D

Eivätkä kaikki edes niin nuoria. Osa malleista on +30.

Vierailija
22/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi tulevan kun illalla selailtiin kanavia. Eipä se miestä kiinnostanut, olisin vähän ihmetellyt jos olisi jotain muotinäytöstä jaksanut katsella, oli alusasuja tai päällysvaatteita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että tänään tulee tv:stä sellainen, mutta minä kielsin häntä katsomasta sitä. Ei ole sopivaa mielestäni. Mies tyrmistyi siitä ja meille tuli riita. Olen mielestäni oikeassa. Annatko sinä miehesi katsoa jotain puolialastomia pikkutyttöjä tv:stä?

Antaisin, muttei herra ole noista tikkujaloista kiinnostunut. Vähän kurvikkaammista voisi ollakin.

Vierailija
24/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoi ettei välitä naisista jotka näyttää siltä kuin hyönteisille olisi laittanut peruukit päähän, kumipallot rinnoiksi leuan alle, ja  liimattu nakit huulten paikalle :D

Itse olen Kim Kardashianin mallinen, vähän pitemmät koivet vaan. Samaistuin eniten VS-näytösten naisiin siihen aikaan kun Tyra Banks ym olivat malleina, vaikka olin vielä melko nuori. Siihen aikaan niillä malleilla oli erottuvat lantiot ja vyötärötkin, ja omat alkuperäiset rinnat.

Vierailija
25/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuinen mies mitään lupaa tarvitse katsoa televisiosta ihan sitä mitä haluaa :D

Löytyy ne netistäkin, onko parempi jos katsoo salaa vessassa? :) 

Vierailija
26/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan miehelleni Victoria’s Secret alusasunäytöksen.

Miten joku voikin alentaa itseään naisena ja ihmisenä noin? En voi käsittää.

Olihan tämä ironiaa?

Vierailija
27/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tämä ironiaa?

Ihan vaan tämän päivän feminismiä.

Kaikki naisellinen, sensuelli ja seksikäs on patriarkaatin toksisen maskuliinisuuden tukemista.

Oikean naisen kuuluu näyttää Muumilaakson Möröltä.

Vierailija
28/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi miehesi haluaa katsella tuollaista ylipäätään, oli syy sitten seksuaalinen tai ei. Antaisin varmaan katsoa, mutta melko outona tapauksena pitäisin. Miksi hän on niin kovin kiinnostunut pikkutyttöjen alusvaatemuodista?

Vierailija
29/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei katsoisi mitään muotinäytöstä vaikka kuinka nätisti pyytäisin...

Vierailija
30/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei katso! Tämän mamman on pakko riittää muumipaitulissa <3

Ja jos yrittää nakkaan telkkarin alas parvekkeelta ja varmuuden vuoksi kaivan miehen silmät päästä!

Vierailija
31/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi miehesi haluaa katsella tuollaista ylipäätään, oli syy sitten seksuaalinen tai ei. Miksi hän on niin kovin kiinnostunut pikkutyttöjen alusvaatemuodista?

Sulla taitaa olla aika pahoja ongelmia itsetunnon kanssa?

Victoria's Secret's Target Market is the middle class woman or man shopping for a middle class woman aged 21-49. The customer wants to feel sexy and look sexy, which is why she comes to shop at Victoria's Secret.

Vierailija
32/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tämä ironiaa?

Ihan vaan tämän päivän feminismiä.

Kaikki naisellinen, sensuelli ja seksikäs on patriarkaatin toksisen maskuliinisuuden tukemista.

Oikean naisen kuuluu näyttää Muumilaakson Möröltä.

tai vähintään Jaajolta tai Aku H:lta naisten vaatteissa.....

Vierailija
33/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole homo eikä ole siksi kiinnostunut naisten alusasumuodista. Varsinkaan sellaisesta jota esittelee isopäiset lapsinaiset

Niinhän se sulle väittää.

Vierailija
34/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutyttöjä??? :D ne mallit on isoja, ei pieniä :D ja ne on ihan aikuisia, ainaki suurin osa. yli kolmekymppisiiki.

Vierailija
35/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tarvitse kummankaan kysellä lupia siihen, mitä ohjelmia katselee. Ihan kummallinen ajatuskin.

Vierailija
36/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa yhdessä ja nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän