Annatko miehesi katsoa Victoria's Secret alusasunäytöstä?
Mies sanoi että tänään tulee tv:stä sellainen, mutta minä kielsin häntä katsomasta sitä. Ei ole sopivaa mielestäni. Mies tyrmistyi siitä ja meille tuli riita. Olen mielestäni oikeassa. Annatko sinä miehesi katsoa jotain puolialastomia pikkutyttöjä tv:stä?
Kommentit (36)
Näkyi tulevan kun illalla selailtiin kanavia. Eipä se miestä kiinnostanut, olisin vähän ihmetellyt jos olisi jotain muotinäytöstä jaksanut katsella, oli alusasuja tai päällysvaatteita...
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että tänään tulee tv:stä sellainen, mutta minä kielsin häntä katsomasta sitä. Ei ole sopivaa mielestäni. Mies tyrmistyi siitä ja meille tuli riita. Olen mielestäni oikeassa. Annatko sinä miehesi katsoa jotain puolialastomia pikkutyttöjä tv:stä?
Antaisin, muttei herra ole noista tikkujaloista kiinnostunut. Vähän kurvikkaammista voisi ollakin.
Se sanoi ettei välitä naisista jotka näyttää siltä kuin hyönteisille olisi laittanut peruukit päähän, kumipallot rinnoiksi leuan alle, ja liimattu nakit huulten paikalle :D
Itse olen Kim Kardashianin mallinen, vähän pitemmät koivet vaan. Samaistuin eniten VS-näytösten naisiin siihen aikaan kun Tyra Banks ym olivat malleina, vaikka olin vielä melko nuori. Siihen aikaan niillä malleilla oli erottuvat lantiot ja vyötärötkin, ja omat alkuperäiset rinnat.
Ei kai aikuinen mies mitään lupaa tarvitse katsoa televisiosta ihan sitä mitä haluaa :D
Löytyy ne netistäkin, onko parempi jos katsoo salaa vessassa? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan miehelleni Victoria’s Secret alusasunäytöksen.
Miten joku voikin alentaa itseään naisena ja ihmisenä noin? En voi käsittää.
Olihan tämä ironiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä ironiaa?
Ihan vaan tämän päivän feminismiä.
Kaikki naisellinen, sensuelli ja seksikäs on patriarkaatin toksisen maskuliinisuuden tukemista.
Oikean naisen kuuluu näyttää Muumilaakson Möröltä.
Ihmettelen, miksi miehesi haluaa katsella tuollaista ylipäätään, oli syy sitten seksuaalinen tai ei. Antaisin varmaan katsoa, mutta melko outona tapauksena pitäisin. Miksi hän on niin kovin kiinnostunut pikkutyttöjen alusvaatemuodista?
Mun mies ei katsoisi mitään muotinäytöstä vaikka kuinka nätisti pyytäisin...
Ehdottomasti ei katso! Tämän mamman on pakko riittää muumipaitulissa <3
Ja jos yrittää nakkaan telkkarin alas parvekkeelta ja varmuuden vuoksi kaivan miehen silmät päästä!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksi miehesi haluaa katsella tuollaista ylipäätään, oli syy sitten seksuaalinen tai ei. Miksi hän on niin kovin kiinnostunut pikkutyttöjen alusvaatemuodista?
Sulla taitaa olla aika pahoja ongelmia itsetunnon kanssa?
Victoria's Secret's Target Market is the middle class woman or man shopping for a middle class woman aged 21-49. The customer wants to feel sexy and look sexy, which is why she comes to shop at Victoria's Secret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä ironiaa?
Ihan vaan tämän päivän feminismiä.
Kaikki naisellinen, sensuelli ja seksikäs on patriarkaatin toksisen maskuliinisuuden tukemista.
Oikean naisen kuuluu näyttää Muumilaakson Möröltä.
tai vähintään Jaajolta tai Aku H:lta naisten vaatteissa.....
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole homo eikä ole siksi kiinnostunut naisten alusasumuodista. Varsinkaan sellaisesta jota esittelee isopäiset lapsinaiset
Niinhän se sulle väittää.
pikkutyttöjä??? :D ne mallit on isoja, ei pieniä :D ja ne on ihan aikuisia, ainaki suurin osa. yli kolmekymppisiiki.
Ei meillä tarvitse kummankaan kysellä lupia siihen, mitä ohjelmia katselee. Ihan kummallinen ajatuskin.
Kannattaa katsoa yhdessä ja nauttia.
Eivätkä kaikki edes niin nuoria. Osa malleista on +30.