Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on niin uskomattoman negatiivinen - esimerkki

Vierailija
20.12.2018 |

Myin tuossa syksyllä sohvan. Mietin, mitä pyytää siitä. Laitoin viestin tänne, jossa pohdin asiaa.

Täällä tomerasti vastattiin, että korkeintaan 50 euroa joku suostuu maksamaan käytetystä sohvasta joten muusta on turha edes haaveilla. Että pohtimani hinta, 250 euroa, on aivan järjetön, ei mitään mahdollisuuksia saada niin paljon vaan saa olla iloinen jos joku huolii edes ilmaiseksi.

No, myin sitten sohvan. Hintaan 350 euroa, meni alle tunnissa kaupaksi ilman tinkimistä ja haettiin parin tunnin sisällä, jonoakin oli.

Eihän tämä mitenkään yllättänyt, mutta on se silti tavallaan hämmästyttävää, miten innokkaasti ihmiset ryntäävät lyttäämään. Silloinkin, kun todellisuus on täysin toinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä palstaa enää voi ottaa muutaku viihteenä. Trollia trollin perään, kiusaajia ja ihme elämäänsä kyllästyneitä *****.

Ennen oli paremmin.

Vierailija
2/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä palstaa enää voi ottaa muutaku viihteenä. Trollia trollin perään, kiusaajia ja ihme elämäänsä kyllästyneitä *****.

Ennen oli paremmin.

Sun jumalas oli paremmin ennen kuin sun äiti syntys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli paremmin.

blaa...blaa...blaa... te olette alusta loppuun pedòfili ŕaisķáajia ylläpitö.

Vierailija
4/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on pelkkiä kiusaajia ja trolleja sekä valehtelijoita varten. Täällä kaikki ovat varakkaita, jotka haukkuvat köyhiä. Täällä kukaan ei ole köyhä eikä kipeä. Ketjut poistuvat, ennenkuin niitä edes ehtii lukea. Vitsi koko palsta.

Vierailija
5/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on pelkkiä kiusaajia ja trolleja sekä valehtelijoita varten. Täällä kaikki ovat varakkaita, jotka haukkuvat köyhiä. Täällä kukaan ei ole köyhä eikä kipeä. Ketjut poistuvat, ennenkuin niitä edes ehtii lukea. Vitsi koko palsta.

Paitsi minä. Olen rehellinen n3anderthal ihminen ja hyvä trolli. Palštan yĺĺäpitò simpanśśèillaan ovat řaiskaajìa. He tekevöt mitä vain heidän intressien eteen kuten metallin ryöstelyyn.

Vierailija
6/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistankin ketjusi, itsekin vastasin siihen. Vastasin, että itse en maksaisi käytetystä kuin max.50e, mutten haekaan design-sohvia. Hyvä että sait kaupaksi pienellä hommalla!

Vierailija
7/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan loistava puutteineenkin. Meneppä vilkaisemaan uusi suomi blogeja ja niiden kommentointia.

Jeesus sentään että osaa olla nillittävää nihilistiä täynnä se paikka.

Vierailija
8/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli paremmin.

sellanen mielensäpahoittaja siellä :D

Vierailija
9/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vielä kerran! Ennenvanhaan oli kaikki paremmin, eikä tarvinnut kuin lukea viimeksi huhtikuussa, kun oli niin hauskoja aloituksia, että jopa nauratti se valtava huumori. Nyt kaikki vain valittaa, eikä kenelläkään ole mitään hyvää sanottavaa mistään asiasta. Missä on meidän positiivinen ajattelutapa nykyään? Aloitan! Olen eläkeläinen, joten voitte kuvitella miten tulot pieneni palkasta nykyiseen elintasoon. Mitään tukeja en saa, mutta menojani olen karsinnut kaikessa mahdollisessa. Eläke riittää jotenkuten, mutta mistään en loppujenlopuksi jää paitsi. Olen onnellinen kaikista palveluista, mitä saan kuntani puolesta esim. ohjatusta vesijumpparetkistä 1 kertaa viikossa, terveyspalvelusta, hammashoidosta, yhteisistä yhdistyksen toiminnoista (johon sis. talkoot esim. talojen maalausta). Kaikkea kivaa tehdään ja säästetään rahaa. Viime vuonna käytiin porukalla viikon retki Levillä. Olen siis 62v. nainen ja mieheni 65v.,joten sohvaperunoiksi me emme halua. HUOM! Sairautta on meilläkin on ollut ja tosi vakavia, joten turha valittaa, että "hyvähän se terveenä on juosta". Niinkuin sanonta kuuluu "ulos ylös ja lenkille" TÄMÄ OHJE ON SIIS KAIKILLE, JOTKA VAIN EIVÄT VIITSI TEHDÄ MITÄÄN! Ei tosi sairaille. 

Vierailija
10/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun myit sitä ja ehdotin 400e mutta ei vastausta tullut. hyvä että sait 350

Vierailija
11/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymipalsta on anonyymipalsta. Turha odottaa 100% asiallista.

Vierailija
12/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt niin surkeeta ole. Joskus on hauskojakin ketjuja. Ei jokaiseen provoon tarvitse tarttua, peukutetaan oikein.

Vierailija
13/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii hintaa, niin eiks paras konsti ole katsella mitä muut pyytää samanlaisesta?

Netti on väärällään käytettyä roinaa ja kirppiksiä.

En mä tämmöseltä roskafoorumilta mitään todellista tietoa hakisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän