Olen koko ajan uupunut. En anna tänä vuonna joululahjoja.
Todennäköisesti tulen jotakin lahjoja saamaan, mutta ajattelin sanoa lahjojen antajille, että he saavat lahjansa vasta tulevan vuoden puolella. En jaksa miettiä mitä antaisin kenellekin enkä lähteä kaupoille. Mitä ajatuksia tämä herättää?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tarvitse lahjoja. Ihme kulutushysteriaa. Luontoa pitää ajatella. Kun kaupat ei saa tuotteita myytyä, tarjontakin vähenee. Ostakaa vain tarpeeseen.
Sukulaiseni eivät suostu luopumaan joululahjojen antamisesta, vaikka olen sitä ehdottanut.
Mä tilasin jo marraskuussa netistä kaikkien joululahjat. Kotiinkuljetuksella. Eilen tilasin ruokatarvikkeet, joista osa on valmista ja osa puolivalmisteita, kotiinkuljetus ylihuomenna. Inhoan asiointia kauppakeskuksissa ja marketeissa, joten kokeilin koko joulun "tilaamista" netistä. Ei pienintäkään joulustressiä eikä tarvitse lähteä yhtään minnekään. Suosittelen.
Ei kukaan tarvitse lahjoja. Ihme kulutushysteriaa. Luontoa pitää ajatella. Kun kaupat ei saa tuotteita myytyä, tarjontakin vähenee. Ostakaa vain tarpeeseen.