Aukaisitko edellisen asukkaan postia?
Olen asunut yksin ja perheellisenä monessakin asunnossa ja melkein jokaiseen on tullut edellisen asukkaan postia. Tämä ei nyt mitenkään harvinaista ole, nyt joulunakin tuli jokin kortti. Tein merkinnän ettei asu ja palautin postilaatikkoon kuten aina.
Mutta viimeisestä kerrasta nyt tuli mieleen kirjoittaa mitä tapahtui joskus opiskeluaikaan. Asuin opiskelijayksiössä ja sinne tuli jonkin aikaa edellisen asukkaan, nuoren naisen, postia. No, sitä postia tuli vähän liikaakin mutta minkäs mahtaa. Kerran sitten tuli aika mielenkiintoinen posti, näyte jostain pikkuhousunsuojasta tms. oudosta. Tässä vaiheessa on hyvä todeta että olen mies.
Koska kyseessä oli silkka mainos, en suhtautunut siihen samalla kunnioituksella kuin muihin. Aukaisin näytteen ja tutustuin sisältöön. Koska olin kokematon poika olin hieman hämilläni mutta utelias. No, en siitä saanut mitään irti kummempaa... roskiin.
Kommentit (34)
Olen useamman kerran, mutta vahingossa.
Ei tule tarkisteltua sitä osoitekenttää kun availee posteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Siis mitä siellä kirjeessä oli? Sellaista mikä sai aikuisen ihmisen hämilleen? En ymmärrä.
Pikkuhousunsuoja, ei niitä sinkkumiehet helposti pääse hypistelemään.
Kyllä pääsee, sen kuin ostaa kaupasta. Voit ostaa vaikka monta pakettia erilaisia ja askarrella niistä jotain. Siis jos et mene liian hämillesi kyetäksesi toimimaan.
Heitän suoraan roskiin, ei ole minun asiani kiikuttaa kenenkään muun kuoria mihinkään.
Sain kortin postiluukusta sisään. Kortissa oli aivan eri nimi mikä minulla on ja osoite myös oli aivan eri. No vein kortin postilaatikkoon. Kului vajaa viikko ja se sama postikortti tuli minulle uudestaan. Kirjoitin sitten siihen " JAETTU VÄÄRÄÄN OSOITTEESEEN! ". Ihanaa rauha maassa... Kului peräti 3 päivää ja sama kortti tuli minulle!? Vein sen laatikkoon takaisin... Arvatkaa mitä? Sain saman kortin?!!! Minun osoite on mallia keskitie 1 a 3 00121 Vempula, kortissa pöyrönkatu 1 a 77 00121 Vempula.
Menin postikonttoriin ja kerroin ongelmasta. Postivirkailija sitten kysyi missä minä asun ja kerroin osoitteen... Vastaus oli " Ei ei ei sellaista osoitetta ole olemassakaan! " Kauhea huomata miten on asunut kymmenenvuotta saanut laskut ja muut postit osoitteeseen mitä ei ole olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Siis mitä siellä kirjeessä oli? Sellaista mikä sai aikuisen ihmisen hämilleen? En ymmärrä.
Kyllä pääsee, sen kuin ostaa kaupasta. Voit ostaa vaikka monta pakettia erilaisia ja askarrella niistä jotain. Siis jos et mene liian hämillesi kyetäksesi toimimaan.
No hei. Ei kukaan mies uskalla ostaa edes kortsuja. Joten miten jotakin pikkuhousunsuojia!? Heh heh hieman rajaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pikkuhousunsuojia pitäisi hypistellä? Saako siitä jotakin ylimääräistä kiksiä elämään? Miten on vanhustenvaipat? Siinä on materiaa kaksi eikun kaksitoista kertaa enemmän.
Minä kai olen niin stanan vanha mies en pysy nuorten kanssa samoilla kärryillä enään...
Joskus opiskeluaikana tuohon syyllistyin. Edellinen asukas ei ilmeisesti ollut jättänyt osoitteenmuutosta ihan joka paikkaan, meille tipahteli luukusta mm. Yves Rocherin tilaajalahjoja. Otin ne käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Joskus opiskeluaikana tuohon syyllistyin. Edellinen asukas ei ilmeisesti ollut jättänyt osoitteenmuutosta ihan joka paikkaan, meille tipahteli luukusta mm. Yves Rocherin tilaajalahjoja. Otin ne käyttöön.
Yves Rocher... Saat 3ml kosteuttavaa seerumia plus 5ml antiage voidetta. Lisänä 10 kpl pieni paperikääröjä missä joka toisessa on voitto! Saat hintaan 6,99 plus postikulut 2,59 100ml virkistävää balsamia! Ja jos tilaat nyt lahjana saat hintaan 9,99 plus postikulut 5,95 300ml antifresh hypoallergia multicreamia.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yves Rocher... Saat 3ml kosteuttavaa seerumia plus 5ml antiage voidetta. Lisänä 10 kpl pieni paperikääröjä missä joka toisessa on voitto! Saat hintaan 6,99 plus postikulut 2,59 100ml virkistävää balsamia! Ja jos tilaat nyt lahjana saat hintaan 9,99 plus postikulut 5,95 300ml antifresh hypoallergia multicreamia.
.
Jep. Ja sellaisia rihkamakoruja, jokin "kullattu" perhosriipus lasikivillä ja rintaneula josta hajosi lukko ennen kuin ehdin sitä edes kokeilla. :-)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään et avaa, koska kirjesalaisuus.
Jota ollaan kumoamassa, kuten muitakin yksityisyytemme jäänteitä kyttäys-, urkinta- ja kyyläysyhteiskunnassamme.
Vierailija kirjoitti:
Heitän suoraan roskiin, ei ole minun asiani kiikuttaa kenenkään muun kuoria mihinkään.
On hankala kuvitella että näin inhottavaa ihmistä on edes olemassa. Posti kuitenkin kiikuttaa aika usein ihan oikealla osoitteella ja nimellä olevaa postiakin täysin väärään paikkaan. Minä vien kaikki aina Postiin, on parempi kuin heille jää siitä merkintä että on tuotu väärään osoitteeseen. Samoin jos jonkun vieraan postia tulee meidän osoitteella. Haluan Postin tietoihin merkinnän että ei asu meillä. Joskus olen myös ollut yhteydessä firmaan joka lähetti meille jatkuvasti jonkun tuntemattoman laskuja, loppui sen jälkeen. En avannut niitä mutta firman nimi luki päällä ja säännöllisestä kuukausittaisesta kirjeestä päättelin että on lasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pikkuhousunsuojia pitäisi hypistellä? Saako siitä jotakin ylimääräistä kiksiä elämään? Miten on vanhustenvaipat? Siinä on materiaa kaksi eikun kaksitoista kertaa enemmän.
Minä kai olen niin stanan vanha mies en pysy nuorten kanssa samoilla kärryillä enään...
Minä ostan niitä narttukoiralleni. Kun sillä on juoksuaika, laitan sille pöksyt ja niihin pikkuhousunsuojan kun se ei ole ulkona. Ihan kätevä!
Vierailija kirjoitti:
On rikos avata osoitteellista postia.
Eikä ole jos ne postit tulee osoitteeseen missä itse asuu.
Siksi hän ei kykene työelämään. Jatkuva seisokki estää. Ja sama syy pitää aivot verettöminä.