Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetero nainen jotenkin ihastuu naiseen

Vierailija
19.12.2018 |

Onko kellekkään käynyt samaa. Olen perheellinen ja mielestäni hetero, mutta olen alkanut jotenkin näkemään yhden naisen uudessa valossa. Enkä tietenkään aio asiasta puhua kenellekkään, mutta tuntuu oudolta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro ihastuksestasi vähän!!

Vierailija
22/36 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin juuri saman efektin. Olen 29-vuotias ja olin aivan yllättynyt. Jopa teki mieli pussata tätä naista. Se jotenkin oli niin vastakohta minun luonteelleni. Löysin luonteen joka kohtaa minun kanssani. Toki henkilö on nainen ja naisen kanssa tuskin kiihotun. Tai yleensähän se kiihottuminen kuitenkin lopulta ei ole pelkästään ulkonäköä. Että tiedäppä sitten että miten kävisi hänen kanssaan. Toki hänellä on nainen ja minulla leikisti mies:D Mutta se nainen on jotain aivan käsittämättömän vetoavaa :) En kyllä voisi olla hänen kanssaan välttämättä pelkkä kaveri. :D Tuota tunnetta ei ole kyllä tullut muiden naisten kohdalla koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole syntyjään homo. Se on vain pervessio jolle jotkut antaa vallan

Vierailija
24/36 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on työpaikallani. Aluksi en jotenkin ajatellut näin, mutta muutaman viikon kuluessa tuli jotenkin erikoinen tunne. Itse naimisissa miehen kanssa ja hän myös. Eikä todellakaan ole tarkotus asiaa tuoda ikinä millään tasolla ilmi. Jotenkin vain odotan, että näen hänet siellä ja vetoaa puoleensa, enpä tiedä. Ehkä mulla on vaan tylsä elämä.

Vierailija
25/36 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normia

Vierailija
26/36 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole

Vierailija
27/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkään käynyt näin?

Vierailija
28/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä. Been there done that.

Vierailija
29/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Itse enemmän kyllä hämmennyin siitä, että kyseessä oli työkaveri kuin siitä, että kysessä oli samaa sukupuolta kanssani oleva.

En jotenkin ikinä ole aikaisemmin ajatellut, että töissä keneenkään ihastuisin, mutta niin vain kävi ja iski kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Harvaan naiseen olen kyllä elämäni aikana ihastunut ylipäätään. Asia ei edennyt varsinaisesti ja hyvä niin.

Suosittelen odottelemaan tunteiden tasaantumista, jos tunteet ovat sellaiset, että järki meinaa lähteä:). Pieni haikea kaipaus on jäljellä vielä, mutta enää ajattelen häntä vain mahdollisena kaverina tai ystävänä. Eikä haittaa vaikka emme ole tekemisissä vapaa-ajalla.

Järjen palautuessa päähäni on asiat taas oikeassa tärkeysjärjestyksessä. Toki on useita, jotka ovat myös jatkaneet elämää yhdessä.

Vierailija
30/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi ihastua, ilman että se mitään kummemmpaa tarkoittaa

Vierailija
31/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi ihastua, ilman että se mitään kummemmpaa tarkoittaa

Mikä on ”kummempaa”? Haluta seksiä? Suhdetta?

Vierailija
32/36 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eiköhän tämä hullutus ohi mene. Jotenkin vaan tuntuu, että haluaisin tutustua paremmin häneen ja vaikuttaa niin sydämmelliseltä sekä kiehtovalta. Ehkä se sitten on vaan jotain muuta, en vaan saa häntä mielestäni.

Vierailija
33/36 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kovin heterolta.

Kuulostaa aika homoülle, eikä mitenkään miehekkäällä latino-tavalla, vaan silleen ihan limaisen lepakkomaisesti.

Vierailija
34/36 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eiköhän tämä hullutus ohi mene. Jotenkin vaan tuntuu, että haluaisin tutustua paremmin häneen ja vaikuttaa niin sydämmelliseltä sekä kiehtovalta. Ehkä se sitten on vaan jotain muuta, en vaan saa häntä mielestäni.

Kerro nyt vähän lisää!! Työkaveri? Parisuhteessa? Samanikäinen vai ikäeroa?

Vierailija
35/36 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt vähän lisää!! Työkaveri? Parisuhteessa? Samanikäinen vai ikäeroa?

Samassa paikassa töissä kyllä, ja hän on parisuhteessa sekä hänellä on myös lapsia. On minua jonkin verran vanhempi.

Vierailija
36/36 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin voi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi