Irtisanouduin
Päätin irtisanoutua kun en enää jaksanut. Mitä sitä nyt keksisi kun ei ole mitään duunia tiedossa?
Kommentit (24)
Onnittelut rohkeudesta! Toivottavasti jotain uutta ja mielenkiintoista tulee eteen pian! Kunpa minäkin rohkenisin, mutta todennäköisyydet ovat minua vastaan (liian vanha, liian koulutettu / alikoulutettu...), että saisin mitään toista, mielenkiintoista työtä.
Vierailija kirjoitti:
Minä alan tehdä vuoden alusta 4-päiväistä työviikkoa. Totesin, että voin itse päättää ajankäytöstäni. Tämä on todella win-win. Teen 4 päivää tehokkaasti palkkatöitä ja 3 päivää viikosta on minun omaa aikaa.
Mä aloitin jo kesällä tehdä noin.
20h/viikossa on ihan riittävä määrä mulle, enempää en viitsi enää tehdä.
Nuori työkaverini oli onnesta soikeana kun sai mun tunteja ;)
Mä sain YT-neuvotteluissa potkut ja nyt viides viikko toimettomana menossa :) Itse olen käyttänyt aikaa käyden kirjastossa ja lukien, urheillen, kotia hoitaen ja katsellen netistä dokumentteja. Etsin uutta duunia mutta ei ole vielä tärpännyt, tällä hetkellä kolme rekrytointia käynnissä ja toivon että niistä tulis jotakin.
Suosittelisin että teet nyt niitä juttuja mitä oot haaveillut tekeväsi "sitten kun on aikaa", toki rahatilanne voi olla rajoittava tekijä. Esim museoissa käynti, ulkoilu, matkailu, kodinhoito ja kämpän raivaaminen, käsityöt, lukeminen, opiskelu...
Itselleni hyvä vaan että sain potkut, vihasin paikkaa viimeiset vuodet mutta ei ollut voimia edes hakea uutta työtä kun uusi, mikromanageeraava paskapomo vei kaiken energian niin, että en jaksanut enää muuta kuin yrittää selvitä päivästä kerrallaan.
Minä alan tehdä vuoden alusta 4-päiväistä työviikkoa. Totesin, että voin itse päättää ajankäytöstäni. Tämä on todella win-win. Teen 4 päivää tehokkaasti palkkatöitä ja 3 päivää viikosta on minun omaa aikaa.