Kalervo 78v "heitettiin ulos Ikeasta"
Mun pää räjähtää näihin "Kalervoihin". Jos käytös on todettu uhkaavaksi ja aggressiiviseksi ja on solvannut työntekijää ja vartijaa, on ollut täysin oikein poistaa hänet ravintolasta. Ei vartija kyllä ilman mitään syytä poista asiakasta tilasta eivätkä työntekijät kutsu vartijaa paikalle ilman mitään syytä. Sitten uhriudutaan ja soitetaan Iltalehteen kun on kohdeltu väärin ja on kuulemma vain "huomautettu asiasta". Tämäkin papparainen oli joutunut odottamaan n. 5 min, katastrofi. Oli ihminen minkä ikäinen tahansa, kyllä käytöstavat pitää olla. Miksi Iltalehti on edes tehnyt jutun päivänselvästä tapauksesta?
ttps://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8adcdeac-9541-453e-bf52-d4ee3630fb17?utm_sou…
Kommentit (73)
Tuntuu tosiaan kummalliselta, miksi vartijat olisi kutsuttu paikalle ilman syytä. Taitaa Kalervolla olla aika siloiteltu kuva omasta käytöksestään :D
"Hän odotti annosta noin viisi minuuttia" :DD Mihin ihmeeseen noilla vanhuksilla on kiire?
Tahtoisin nähdä valvontakameran kuvaa ja ääntä Kalervon "huomautuksista".
Vierailija kirjoitti:
"Hän odotti annosta noin viisi minuuttia" :DD Mihin ihmeeseen noilla vanhuksilla on kiire?
Minä olen Kalervo eläkeläinen ja minä haluan lihapullani NYT!
Ja jos minun lihapulla ei ole 57 asteinen minä karjahtelen henkilökunnalle ei-agressiivisesti.
Paha sanoa näin tilannetta näkemättä.
Olen kyllä nähnyt vartijoilta täysin tilannetajutonta törkeää käytöstä. En ota kantaa kuitenkaan, oliko tässä siitä kyse.
Ylipäänsä kuitenkin hienovaraisempi pitäisi olla, jos kyseessä vanhus. Ehkä ei oikein pää pelaa enää.
Mutta korostan, tilanntetta näkemättä en voi sanoa mitään muuta kuin yleisellä tasolla.
"– Huomautin ihan sanoilla, että ystäväni ruoka jäähtyy siinä."
Niin, millaisilla sanoilla?
"ystäväni ruoka jäähtyy siinä"?
"VIT.TU VAUHTIA ETTEKS TE NÄÄ ET JOPEN ANNOS ON KOHTA SYÖMÄKELVOTON. LIIKETTÄ PERKELE!" ?
Vierailija kirjoitti:
Huonoa asiakaspalvelua Ikealta
No mikä sitten on hyvää? Solvausten kuunteleminen ja mesoamisen ja uhkailun salliminen? Rajansa kaikella.
Mä niin uskon Kalervon tarinan sanasta sanaan.
Ikeastahan heitellään vähän väliä vanhuksia syyttä pihalle.
Nyt taitaa papparainen puhua p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa näin tilannetta näkemättä.
Olen kyllä nähnyt vartijoilta täysin tilannetajutonta törkeää käytöstä. En ota kantaa kuitenkaan, oliko tässä siitä kyse.
Ylipäänsä kuitenkin hienovaraisempi pitäisi olla, jos kyseessä vanhus. Ehkä ei oikein pää pelaa enää.
Mutta korostan, tilanntetta näkemättä en voi sanoa mitään muuta kuin yleisellä tasolla.
No pelaa muisti kuitenkin varsin hyvin, kun jaksaa asiasta jankata ja ilmoitella lehtiin. Ota huomioon, että myyjät joutuivat ensin varta vasten kutsumaan vartijan paikalle. Ei sellaista "huomauttelusta" tehdä.
Miten tämä eroaa lapsiperheiden itkuista lapsivihasta ja lapsiperheiden vaikeuksista?
Kuinkahan h*lvetin huonosti täytyy käyttäytyä, että lentää Ikeasta pihalle?
Taitaa olla parempi, että Kalervo syö lihapullansa jatkossa kotonaan.
Oisko Kalervo näitä uhriutuvia laitaoikean kannattajia. Itse tehdään aina kaikki oikein ja vika on aina muissa. Aina!
Paljonko Ikea maksoi Sanomalle, että tästä saatiin tänne aloitus?
Huomatkaa aloituksen saamat 26 yläpeukkua. Niistä 15 on tullut Sanomalta ja loput 11 Ikealta.
Näitä änkyrä uhoilija vanhoja äijiä. Luulevat olevansa maailman napoja. Lopuksi jos huomaavat jäävänsä huonon käyttäytymisen vuoksi alakynteen eikä kaikki mene niin kuin haluaa, vedetään vanhuskortti.
Niin metsä vastaa kuin huutaa. Vanhuus ei ole viisauden mitta.
Olen myös saanut vantaan ikeassa viileää muussia lihapulilla. Ei pidä valittaa näköjään kun heitetään pihalle.
Juu ja yllätys, että kommentikentässä taas järjenjättiläiset järkyttyneinä "voi kamalaa, vanhus raukka, en mene enää ikinä Ikeaan".