Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pipareilla riisto hinta

Vierailija
19.12.2018 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se riippuu niistä raaka-aineistakin mitä piparit maksaa. Yleensä halvemmissa ei edes maistu ne mausteet kunnolla.

Vierailija
2/5 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvoin saa hyvää piparia halvalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse

Vierailija
4/5 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää ryöstöhintaa. Tuli mieleen kun olin pari viikkoa sitten matkoilla ja pitkästä aikaa päätin juoda kahvia kahvilassa. No okei kyseessä oli Kuopion juna-aseman kahvio mutta lasketaan se oikeaksi kahvilaksi.

Pelkkä kahvikupillinen maksoi 2,3€ ja pieni pala taatelikakkua 3,8€ eli meni yli 6€ siihen että päätin juoda kahvin ja syödä palasen kakkua ja tukea näin jonkun yrittäjän liiketoimintaa.

En tiedä mikä tilanne on muissa kahviloissa, mutta jos hinnat on lähelläkään noita hintoja niin toivoisin ihmisten alkavan boikotoimaan näitä. Joskus olen lehdistä lukenut artikkeleita joissa on ihmettelevä sävy siitä, miksi suomalaiset ei syö paljoa ulkona tai kahvittele kovin paljoa. Olen työssäkäyvä ja silti hirvitti nuo hinnat. Entä jos mulla olisi ollut lapset (3kpl) mukana ja niillekin olisi pitänyt ostaa kahvit ja palat kakkua? Kakku ei ollut edes kovin hyvää, samantasoista ellei jopa parempaa saa kaupan einespullahyllyltä.

Vierailija
5/5 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin suomalaista kirjata jotain piparien hintoja ja tehdä siitä haloota. Joka asia pitää Suomessa mitata KILOHINNALLA. Kulkeeko täällä ihmiset vaaka mukana kahviloissa?

Pistäkää oma piparipaketti ja termospullo käsilaukkuun jos ette arvosta kahvilakulttuuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän