Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
17v 165cm mies
19.12.2018 |
Naurakaa vaan tiiän et oon pätkä :D Ei se tee minusta yhtään vähemmän miestä.
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niillä eväillä mennään mitä on saatu. En ole itsekään juurikaan kysyjää pidempi mutta yli puoli vuosisataa on näillä mitoilla pärjätty.
Ne "ystävät" joille pituus on ihmisarvon mitta, ovat kadonneet matkan varrella.
Älä jää liikaa pituuttasi miettimään, pärjäät kyllä sellaisena kuin olet vaikka mestaruustason koripallossa et pärjäisikään.