Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTF! Vaimon joululahjatoivelistalla lukee viimeisenä ranskalaisena viivana "orgasmi"!

Vierailija
19.12.2018 |

HÄH???

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se toive osoitettu sulle vai suoraan joulupukille ? :-)

Vierailija
2/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeasti noin vaikea ymmärtää. Tai no enhän minä tiedä kuinka haastavaa sulle on asioiden tajuaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

::DD

Vierailija
4/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan tarkoittaa sitä coctailia. Nyt vaan mars ostamaan drinkkikirja ja tekemään vaimo onnelliseksi.

Vierailija
5/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on oikeutettu orgasmiin! Varsinkin komean iso kaluisen miehen kanssa. Mikäli, et ole komea ja sulla ei mikäänvkovin paksu ja kestävä, niin hommaat komean rakastajan puolisollesi!! Et voi rajoittaa naisesi orgasmeja!

Vierailija
6/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhit vain toimituksen jälkeen sen verhoihin niin varmaan saa hekumat muutamaksi päiväksi aikaan.

Vierailija
7/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi on aina miehen tai naisen itsensä vastuulla. Siitä vaan silmät kiinni ja kuvittelemaan mielessään olevansa keitaan teltassa sinut, valkoisen naisen, kaapanneen sheikin kanssa. Ei se sheikin kikkeli ole sen kummempi kuin oman tavisukon. 

Vierailija
8/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukka katsellut televisiota.

Vierailija
9/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINESOSAT

2 cl - Triple Sec

1 cl - Kermalikööri

1 cl - Kaakaolikööri

20 cl - Maito

2 cl - Kerma

Laita sheikkeriin jäitä, lisäile sekaan viinakset ja maito. Ravistele muutaman kerran, kaada sitten lasiin jossa on jäämurskahileitä odottamassa. Koristella voit kermavaahdolla ja kaakaojauhetta hyppysellinen kruunuksi. Pillit ja tikku lisäksi - nautinto on taattu! ;)

Vierailija
10/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi on aina miehen tai naisen itsensä vastuulla. Siitä vaan silmät kiinni ja kuvittelemaan mielessään olevansa keitaan teltassa sinut, valkoisen naisen, kaapanneen sheikin kanssa. Ei se sheikin kikkeli ole sen kummempi kuin oman tavisukon. 

..siis mitä v-ua mä just luin...

Vierailija
11/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitähän voit sitten antaa vinkin muille jotka kyselee lahjaideaa vaimollesi. Esim. vaimon sisaruksille, vanhemmille, omille vanhemmillesi...

Vierailija
12/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tuo läppänä.

Ainakin itse ottaisin niin, että se on hauska ja todellakin yllättävä lisä ja viimeinen kohta joululahjalistalla ja tarkoitettu nimenomaan sinulle.

Itse mietin aika tarkasti eri asioiden merkityksiä ja kieltämättä kävi mielessä, että ei kai vaimo oikeasti kommentoisi sinulle saamattomuuttasi sänkyasioissa joululahjalistaan??? No aika tökeröä olisi, jos noin tekisi, jos tietää tai tiedät,  ettei hän olisi koskaan saanut orgasmia.

Olisikohan lista jäänyt kesken? Ehkä hän on keksinyt tämän vitsin parhaillaan tv:ssä pyörivästä mainoksesta.

Ole huoletta ja laita pukin konttiin hänelle osoitettu kuori, jossa lukee "Hyvää joulua" Tällä lapulla saat lunastettua itsellesi orgasmin haluamanasi aikana ja haluamassasi paikassa" terveisin. "Joulupukkisi...no pistä vielä oma nimesi perään, jottei lähde vaikka tuttunsa luokse tuon kortin luona.

(pakko pilata hyvä idea ja sanoa, että itse tein näin. Kortti jäi lunastamatta kanssani ja vaimo hoiti homman tuttumme kanssa. Vituttaa vieläkin). 

Vierailija
13/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taittele origami eli paperista joutsen ja ann taiteltu paperijoutsen lahjarasiassa. Jos ihmettelee niin sano että niin listassa luki, origami! Kun ikänäkökin jo vaivaa lukiessa.

Vierailija
14/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalastajan vaimon aihe vapaa romaanista mikä tukee heitä tooralla.

Vierailija
15/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalastajan vaimon aihe vapaa romaanista mikä tukee heitä tooralla.

Eli ultrafeminismiä.

Vierailija
16/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku dramaqueen otti nyt tulipallon liekeille.

Vierailija
17/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tulla tänäkään jouluna kovaa toivepakettia muijalles..

Vierailija
18/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen, seksiä tiedossa jossa saat olla dominoiva.  Kyllä tuollainen lahjatoive kelpaisi, virittää hyvää Joulutunnelmaan.

Vierailija
19/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa varmaan tvstä tuttua orgasmigeeliä "anna lahjaksi orgasmi". Sitä mainostetaan aika paljon.

Vierailija
20/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä viestihän tuo on..

Rakastelette joulun aikaan ja pidät huolen että kumppanisi saa orkun..tai mielummin monta ennenkuin joulu on ohi..

Kylläkai mä saan viestin väliin

ett tahtois illalla orkun..

Sehän on vain toive ett illalla ois läheisyyttä ja tehdään niin ett saa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme