Yksi jouluvieraista on vegaani
En suinkaan ala laatikoita tekemään vegaanisesti. Haluan tarjota hyvää ja maistuvaa ruokaa ilman korvikkeita.
Kommentit (19)
Laatikot on aika helppoja: otat vain vähän massaa eroon ennen maidon/voin/munien lisäämistä ja korvaat esim soijakermalla. Vegaaninen kinkku on haastavampi :D
Voi vttu tulee sitten pilamaan teitin joulun. :D
Osta sille vihiksiä ja joku porkkana mitä voi jyrsiä.
Ja se meni sulla tunteisiin miksi?
Laita sille viesti ja kerro tarjoiluista. Ottaa sitten omat ruuat mukaan, jos juhlapaikka ei niitä järjestä. Ei ole iso vaiva.
Aika paha tilanne. Ehkä manaaja voisi auttaa?
Kuka viddu jaksaa kyhät vegeprovoja
Jos epäilen, että kyläpaikassa ei ole minulle sopivaa ruokaa tai juomaa, vien omat mukanani. Miksi vegaanit eivät voi tehdä samoin?
Vegaanin kutsu on Liedossa lajiteltavana, eikä täten ennätä jouluksi perille...
Helppo elämä kirjoitti:
Jos epäilen, että kyläpaikassa ei ole minulle sopivaa ruokaa tai juomaa, vien omat mukanani. Miksi vegaanit eivät voi tehdä samoin?
Siksi, koska vegaanit on sitä mieltä, että heidän ruokansa sopii kaikille ja näin ollen kaikkien ruoka pitää tehdä vegaanisesti, jos joukossa on yksikin vegaani.
Helppo elämä kirjoitti:
Näin vegaanit nimenomaan tekevät.
Että semmoinen vegaanivihaprovo tänään. Aika outoa, että kutsutte joulunviettoon ihmisiä, joiden kanssa on niin huonot välit, ettei voi ihan asiallisesti keskustella yhdessä ruokien tuomisesta tai laittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Helppo elämä kirjoitti:
Eivät tee, vaan sanovat, että heidän ruokansa sopii kaikille, joten haluavat tarjoilut vegaanisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo elämä kirjoitti:
Eivät tee, vaan sanovat, että heidän ruokansa sopii kaikille, joten haluavat tarjoilut vegaanisena.
Jos sinä tunnet yhden vegaanin, joka toimii noin, se ei tarkoita että kaikki vegaanit toimisivat samoin. Itse valmistan kala- ja liharuokia läheisilleni vaikka itse olen vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Helppo elämä kirjoitti:
Siksi, koska vegaanit on sitä mieltä, että heidän ruokansa sopii kaikille ja näin ollen kaikkien ruoka pitää tehdä vegaanisesti, jos joukossa on yksikin vegaani.
Siltähän se vähän vaikuttaa, kun näitä juttuja lukee. Oikeassa elämässä en tosin ole koskaan moiseen törmännyt. Sen sijaan lapset usein syövät joulupöydässä varsin valikoiden.
Helppo elämä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo elämä kirjoitti:
Siltähän se vähän vaikuttaa, kun näitä juttuja lukee. Oikeassa elämässä en tosin ole koskaan moiseen törmännyt. Sen sijaan lapset usein syövät joulupöydässä varsin valikoiden.
Lapset ovatkin viisaita syömisen suhteen, eivät tunge kaikkea suuhunsa vain syömisen ilosta. Aikuiset voisi ottaa heistä oppia.
No älä sitten tee. Onneksi ilmoitit tämän.