Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut nostaa jalustalle ex-ihastuksen/rakkauden edelleen pitkienkin aikojen päästä, vaikka tämä olisi kaiken lopettanut.

Vierailija
19.12.2018 |

Jos säilyy vaikka ystävyys tuo ihminen on aina etusijalla, menee aina ohi kun haluaa tavata, nähdään niin ihanana jne. Vaikka toinen lopetti kaiken! Näin ajattelevia ja tuntevia on paljon.

Kun minun ex-ihastus/rakkaus on jättänyt minut tai antanut pakit, ihan tietoisesti tiputan sen toisen sieltä korkealta enkä näe vaikka oltais "ystävät". Minusta se, joka ei minun kanssa halunnut olla, ei ansaitse minua millään tavalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
2/4 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt samaa. Minulla ystävä, joka leikkii ystävää aina pakkien saamisen jälkeen ja elättelee toivoa vaikkei sellaista ole. Sanoo, että kun kerran rakastaa, rakastaa aina. Ja nämä ihmiset menee aina etusijalle ystävien tapaamisissa.

Itsellä oli kerran ystävyyden ja rakkauden sekainen suhde naiseen, hän ei sit kuitenkaan lopulta kai pystynyt, mutta tajusin hänen leikkineen tunteillani niin paljon, ettei ystävyyttä ole myöskään tarjolla. Ollaan hyvin etäisiä nykyään, eikä todella ole jalustalta, vaan tippunut sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea lukea noin sekavaa sepostusta. Oletan, että sinä ja ex-ihastuksesi ette ole penaalin terävimpiä kyniä kumpainenkaan.

Vierailija
4/4 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Hölmöjä tuollaiset.