Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kädet ihan rikki! Apua!

Vierailija
19.12.2018 |

Kädet kuivat, kutisevat ja kipeät. Koitettu kortisoni voide, bepantenia, basimysinvoide..
Mitä keksisin? En voi edes pitää sormuksia kun sattuu.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

O´Keeffe´s Working Hands.

Vierailija
2/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

O'Keeffes Working hands käsivoide. Suosittelen enemmän kuin lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O´Keeffe´s Working Hands.

On hajusteita, ei pysty..

Vierailija
4/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locobase repair.

Mikään muu ei auta mulle!

Vierailija
5/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin yöksi rasvaa ja käsineet, aamulla sormen välit kutisi ihan hulluna, kun rasva oli hautonut välit rikki. Jopa kämmenet on rikki ja haavoilla.

Vierailija
6/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö mitään maitoa tai sen ainesosia sisältäviä tuotteita? Olen ollut viisi vuotta ilman maitoa ja atopia parani. Nyt kokeilin sitä taas varovasti, jos kestäisin. Kädet ovat hiekkapaperi ja haavoilla ja ylähengitysteissä limaa ja yskittää välillä. En ole viiteen vuoteen sairastanut mitään flunssia tai keuhkoputkentulehduksia. Eli suosittelisin testaamaan. 

Vierailija
7/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Locobase repair.

Ok, kiitti.

Vierailija
8/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikkasarjoilla on puhdasta sheavoita purkissa tai palana, kokeile sitä?

Vierailija
9/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko illalla telkkaria? Kun istut siinä sohvalla, ota mukaasi kasteltu pyyhe tai muu vastaava. Kääri kätesi pyyhkeeseen ja anna vaikuttaa. Ota sitten jotain rasvaista voidetta, vaikkapa sitä Bepanthenia tai jotain vaseliinipohjaista (mulle Munkens bisalva toimii parhaiten) ja voitele käsiisi useampi kerros. Tämä kannattaa tehdä juuri yötä vasten, koska muuten rasva tulee tehtyä pois. Yritä voidella päivällä jollain kevyemmällä voiteella mahdollisimman usein käsipesun jälkeen.

Vierailija
10/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö mitään maitoa tai sen ainesosia sisältäviä tuotteita? Olen ollut viisi vuotta ilman maitoa ja atopia parani. Nyt kokeilin sitä taas varovasti, jos kestäisin. Kädet ovat hiekkapaperi ja haavoilla ja ylähengitysteissä limaa ja yskittää välillä. En ole viiteen vuoteen sairastanut mitään flunssia tai keuhkoputkentulehduksia. Eli suosittelisin testaamaan. 

En paljoakaan. Voisi jättää kokonaan pois..

Vierailija
11/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parafiinihoito kauneushoitolassa ja sitten säännöllinen rasvaus rasvaisella apteekin perusvoiteella. Vältä viimaa ja kuivumista eli ulkona aina hanskat, siivotessa märillä räteillä tai tiskatessa siivoushanskat jne.

Vierailija
12/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkosmetiikkasarjoilla on puhdasta sheavoita purkissa tai palana, kokeile sitä?

Kokeilin, saan niistä järkyttävän allergisen reaktion.. Silmät turpoaa umpeen.., :D

Vierailija
13/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimiminen vaatii tosiaan sen, että se on täysin nollalinja. Koskee myös heraa, maitoöljyä, voita jne. 

Yksi kikka on myös ostaa lähdevesipullo ja kaataa siitä aina välillä käsiin ja käsienpesun jälkeen. Se rauhoittaa kun taas hanavesi monesti ärsyttää. 

Vierailija
14/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotko illalla telkkaria? Kun istut siinä sohvalla, ota mukaasi kasteltu pyyhe tai muu vastaava. Kääri kätesi pyyhkeeseen ja anna vaikuttaa. Ota sitten jotain rasvaista voidetta, vaikkapa sitä Bepanthenia tai jotain vaseliinipohjaista (mulle Munkens bisalva toimii parhaiten) ja voitele käsiisi useampi kerros. Tämä kannattaa tehdä juuri yötä vasten, koska muuten rasva tulee tehtyä pois. Yritä voidella päivällä jollain kevyemmällä voiteella mahdollisimman usein käsipesun jälkeen.

Ok, täytyy koittaa.

Joudun päivittäin pesemään ja pyyhkimään paikkoja jatkuvasti, eli pesen kädet jatkuvasti ja siitä tämä kierre.

Vierailija
15/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimiminen vaatii tosiaan sen, että se on täysin nollalinja. Koskee myös heraa, maitoöljyä, voita jne. 

Yksi kikka on myös ostaa lähdevesipullo ja kaataa siitä aina välillä käsiin ja käsienpesun jälkeen. Se rauhoittaa kun taas hanavesi monesti ärsyttää. 

Juu, täytyy koittaa.

Meillä porakaivo vesi joten..

Vierailija
16/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit käyttää oliiviöljyä niin kokeile lämmittää sitä hieman ja upotat kädet öljyyn noin 30minuutiksi.

Apteekista saatava Lipolan korjasi miehen kädet kun joutu tekemään töitä ulkona pakkasessa paljain käsin ja kädet rutikuivat ja täynnä haavoja ja halkeamia.

Vierailija
17/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Locobase repair.

Ok, kiitti.

Täältä myös ääni Locobase repairille.

Kävin myös ihotautilääkärin luona kuivien, haavaisten ja vesikelloisten käsien kanssa. Vasta ko. käynnin jälkeen aloin käyttämään myös suojahanskoja suihkussa (ettei saippua kuivata) ja ruoanlaitossa (juuresten ja kasvisten pesu ja käsittely) sekä puuvillahanskoja yöllä.

Lisäksi minulla on välillä käytössä myös kortisonivoide reseptillä.

Hanskat + mainitut hoitotuotteet auttoivat nopeasti.

Vierailija
18/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Locobase repair.

Ok, kiitti.

Täältä myös ääni Locobase repairille.

Kävin myös ihotautilääkärin luona kuivien, haavaisten ja vesikelloisten käsien kanssa. Vasta ko. käynnin jälkeen aloin käyttämään myös suojahanskoja suihkussa (ettei saippua kuivata) ja ruoanlaitossa (juuresten ja kasvisten pesu ja käsittely) sekä puuvillahanskoja yöllä.

Lisäksi minulla on välillä käytössä myös kortisonivoide reseptillä.

Hanskat + mainitut hoitotuotteet auttoivat nopeasti.

Juu, mullakin noita kellukoita.

Jes kiitti, koitan.

Oon vaan niin pöhkö että pesen käsiä jatkuvasti..

Vierailija
19/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cienin SOS-voide tai Cien sensitive body lotion

Vierailija
20/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä, palkokasveja ja kasviksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan