Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihminen laulaa suihkussa?

AndyMcCoys
19.12.2018 |

itse uskon että liittyy jotenkin vesielementiin ja ehkä vauvan kokemukseen äidin kohdusta tai muuhun, muttei sinäbsä suihkuhuoneeseen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

evoluutio on tämän taidon kehittänyt , koska näin laulamalla uros ja naaras apina löysivät toinen toisensa rankassa vesisateesssa viidakossa, siksihän tarzankin huutaa janea aina liaanissa ja jane vastaa

Vierailija
2/5 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se käsikappalehan on selvä mikrofoni joka houkuttelee laulamaan siihen. Ja oma ääni kuulostaa erilaiselta, kun suihkunlotina säestää. Siinä selitys?

Olen joskus kerran pari suihkussa laulanut, mutta ei ole tapana sellainen. Johan siinä häiriintyvät kuurotkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se käsikappalehan on selvä mikrofoni joka houkuttelee laulamaan siihen. Ja oma ääni kuulostaa erilaiselta, kun suihkunlotina säestää. Siinä selitys?

Olen joskus kerran pari suihkussa laulanut, mutta ei ole tapana sellainen. Johan siinä häiriintyvät kuurotkin.

Plus että tuossa on ehkä vähän samaa kuin siinä, että lauletaan autossa radion mukana. Jotenkin se suihkukaappi/kylppäri mielletään sellaiseksi suljetuksi alueeksi, jossa voi turvallisesti hoilata, kun kukaan ei näe tai kuule, mutta ei sitten "tajuta" että kuulee kuitenkin sen suihkun läpikin, vaikka itse ei suihkussa kuule ulkopuolisia ääniä.

Vierailija
4/5 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäreissä on usein hyvä akustiikka, joten miksipä ei vähän lauleskelisi.

Vierailija
5/5 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan outo, koska lauleskelen usein (sävelmät tarttuvat kaupoistakin ja ulos mennessäni tajuan lauleskelevani), mutta suihkussa en koskaan.