Lääkäriltä pääsee parahdus, kun hän kurkistaa 127 kiloa painavan Paulan jääkaappiin – tämä näky oli ”kaikista pahinta”
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005939499.html?ref=rss
"Jääkaappi on suoliston kauhu
– Voi surkeus, sanoo hyvinvointilääkäri Pippa Laukka avatessaan Paulan jääkaapin.
– Kaikista pahinta oli se tunkkainen, keltainen mättömassa.
Pizzaa, nugetteja, ranskalaisia, porkkanakakkua ja muuta vastaava.
– Tuollainen ruoka sairastuttaa ei vain vatsan vaan koko elimistön, Laukka toteaa."
Miten joku voi syödä tuollaista?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Aika monihan tuollaista mättöä syö ainakin joskus. Jos sitä vetää hirveät määrät eikä koskaan mitään tuoretta ja vihreää, niin lopputulos on sitten 127 kg. Mutta itse ruokaa on sinänsä turha demonisoida ja kauhistella.
Olis tavallaan kiva päästä mukaan tuollaiseen ohjelmaan. En tiedä kuka yllättyisi eniten, minä vai lääkäri. T:160kg
Vierailija kirjoitti:
Aika monihan tuollaista mättöä syö ainakin joskus. Jos sitä vetää hirveät määrät eikä koskaan mitään tuoretta ja vihreää, niin lopputulos on sitten 127 kg. Mutta itse ruokaa on sinänsä turha demonisoida ja kauhistella.
Osa syö tuota roskaa useamman kerran kuussa, jotkut jopa monta kertaa viikossa ja muutama päivittäin. Se on oikeasti v***n surullista.
Vain yltäkylläisyyden keskellä on varaa kutsua ruokaa roskaksi.
Apua lääkäri, poliisi, palokunta, mun jääkaapissa ei ole edes valoa, mutta vaaka näyttää 143,5kg.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon meitä noin syöviä varmaan on. Itsekin hyvin kiireisenä ja stressaantuneena ihmisenä en jaksa mitään ruokia laittaa, joten syön paljon ravintoloissa, eineksiä, karkkia, pähkinää, energiajuomaa. Syön vaan pienempiä annoksia kuin useimmat ohjelman ihmiset joten painan "vain" 85 kg.
Roskaruoka lisää stressiä, joten tuo ei ole lainkaan fiksua. Se saa muutenkin voimaan pahoin
Aika paljon meitä noin syöviä varmaan on. Itsekin hyvin kiireisenä ja stressaantuneena ihmisenä en jaksa mitään ruokia laittaa, joten syön paljon ravintoloissa, eineksiä, karkkia, pähkinää, energiajuomaa. Syön vaan pienempiä annoksia kuin useimmat ohjelman ihmiset joten painan "vain" 85 kg.