Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettikauppojen arvostelut...

Vierailija
18.12.2018 |

Olen ostanut vuosia lähes kaiken paitsi ruuan netistä. Enimmäkseen ostokset onnistuu ja on palautusmahdollisuus myös, mikä on hienoa. Mutta joskus tulee huteja, esim. jos ostaa jotain kaukaa ulkomailta ja maksaa toimituskuluja, veroja ja palvelumaksuja enemmän kuin tuotteen hinta on ollut eikä tuote vastaa odotuksia, ei jaksa palauttaa - sitä sattuu.

Mutta silloin palaute ei ole positiivinen. Olen vuosien mittaan huomannut, että palautteeni kyllä näkyvät kauppiaitten sivustoilla jos ne ovat positiivisia - toimii! Mutta jos palaute onkin (asiallisen) negetiivinen, palaute ei ikinä päädy sinne, kinne kuuluu.

Oletteko huomanneet samaa? Halusin vain kertoa, että palautteet kertovat vain tuotteiden hyvistä puolista, huonoista kertovia ei siis julkaista. Vai oliko tämä nyt selvää kaikille muille jo aikoja sitten?

Netitse on kyllä hyvä ostaa, mutta kyllä kannattaa muistaa olla hiukan varovainen ja huolellinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla