Tinder käyty läpi - saldo?
Lähialueen naiset käyty Tinderissä läpi. Saldona yksi sekopää joka ajatteli deittailla avoimesti useamman kanssa samaan aikaan, yksi jolla ei ollut huumorintajua eikä keskustelutaitoa, pari suohirviötä ja muutama yhäri...anteeksi yhteishuoltaja.
Itse kun on akateemisesti koulutettu, kohtelias ja naisiin kunnioittavasti suhtautuva niin aika surulliseksi vetää. Millaisia miehiä suomalaiset naiset oikein etsivät?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma saldo 8kk ja 7 eri naisen kanssa treffit. Matcheja tullut pari-kolme viikossa ja ehkä 15 kanssa jutellut pidempään. Yhden kanssa nyt ollut jonkinlainen säännöllisen epäsäännöllinen fwb-viritys muutaman kuukauden ja toisen kanssa päädyin kertaluontoisesti sänkyyn. Ei minusta ollenkaan huonosti, paljon enempään ei olisi muun elämän lomassa aikaakaan. Etsintä toki jatkuu kun on parisuhde hakusessa.
Joo mulla on yksi kaltaisesi kaveri. Pituus reilut 190 cm ja pumppaa rautaa aktiivisesti.
Ai niin, mutta tämähän oli naisen kirjoittama todistelu, että kyllä sieltä taviksetkin löytää...
Pituutta on reilusti alle keskimitan, mutta kroppa on kai ~40v jantterille ihan ok, vaikken rautaa pumppaakaan. Muita urheiluharrastuksia on toki.
Annoitkin ketjussa jo näytteen naisten kunnioittamisesta... Luulen että tämä on sama juttu kuin se jos mies korostaa ettei lyö naista. Siitä nainen tietää että aihepiiriin liittyy ongelmia. Vaikeahan se on sanoa mikä mättää kun ei ole koko kuvaa. Yleensä misogynia ei näy naamasta mutta voi se näkyäkin. Tai rivien välistä kirjoitetussa.
Vierailija kirjoitti:
Lähialueen naiset käyty Tinderissä läpi. Saldona yksi sekopää joka ajatteli deittailla avoimesti useamman kanssa samaan aikaan, yksi jolla ei ollut huumorintajua eikä keskustelutaitoa, pari suohirviötä ja muutama yhäri...anteeksi yhteishuoltaja.
Itse kun on akateemisesti koulutettu, kohtelias ja naisiin kunnioittavasti suhtautuva niin aika surulliseksi vetää. Millaisia miehiä suomalaiset naiset oikein etsivät?
Ja swaippasit suohirviöt oikealle koska...?
40-vuotiaan eronneen miehen saldo vuonna 2018, kun olin Tinderissä aktiivisena yhteensä noin 5 kuukautta:
-Tykkään itse ehkä joka viidennestä naisesta (35-40-vuotiaat naiset PK-seutu)
-Sain matcheja 1-2 viikossa
-Tänä vuonna tavannut 4 eri naista (ehkä olen ronkeli)
-2 naisen kanssa syntynyt suhde. Ensimmäinen keski 3 kuukautta, toinen jatkunut nyt 2 kuukautta
Summary: Olen nyt 40-vuotiaana paljon suositumpi kuin aikanaan 20-25-vuotiaana opiskelijana, vaikka lapsiakin on. Uskoisin, että syynä tähän on normaalipainoisuus, hyvä koulutus ja työ sekä hyvä taloudellinen asema. Kai ihan hauskakin olen.
Minkä ikäisiä naisia ap on hakenut? Minusta ainakin on epäilyttävää, jos miehelle kelpaa ainoastaan reilusti nuoremmat ja ehkä max. oman ikäiset naiset. Siinä menee jo heti alussa monia mahdollisia matcheja sivu suun.
Kaksi kertaa olen aktiivisesti hakenut seuraa, molemmilla kerroilla noin viikossa pääsin tapaamaan yhtä naista, ja vähän aikaa seurusteltiinkin. Ihan hyvin toimi itselläni ainakin. En ole mikään kiiltokuvapoika, mutta parasta Tinderissä on se että ulkonäkö on ns. etukäteen hyväksytty. Ei tule sitä sokkotreffit-shokkia jolloin homma aikaisemmin on aina lopahtanut. Jopa molemmat kyseiset naiset ovat maininneet ulkonäöstäni positiivisessa mielessä, toinen sanoi olevansa fyysisesti mieltynyt minuun, ja toinen sanoi jopa että kroppani on "hot". Mielistelyä tai ei, mutta ensimmäinen kerta eläissäni kun joku on kehunut ulkonäköäni. Vaimo haukkui minua aina vaan läskimahaksi.
Sanoisin että tämmöiselle miehelle joka harvemmin vetää baareissa muuta kuin vesiperiä, on Tinder kuin taivaan lahja. Vienti ei ole hurjaa, mutta aina jostain se yksi tuntuu löytyvän jolle kelpaan kun etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota seuraava kierros. Pistä vähän paremmat kuvat.
Mulla on hyvät kuvat. Eri tilanteita, hymyä, perusilme, erilaisia vaatteita. Kuvat hiottu kuvankäsittelyllä. Nämä eivät kuitenkaan tee minusta pidempää tai komeampaa.
Varmaan ton hiomisen huomaa niistä kuvista, itse laitan ruksia miehelle joka käsittelee kuviaan.
Semmoinen piti vielä sanoa miehille, että oman kokemukseni mukaan about joka toinen matchi on botti. Sen huomaa siitä että keskustelu ei oikein etene, ja vastaukset ovat hyvin ylimalkaisia, ja usein hyvin myötäileviä. Ja sitten se vastapuoli saattaa kysyä saman kysymyksen useamman kerran puolen tunnin sisään.
Itse olen käyttänyt Tinderia vain ulkomailla, joten ehkä tämä bottiongelma on isompi englantia puhuvissa maissa. Vaikea kuvitella että joku viitsisi ohjelmoida bottia puhumaan jotain savoa.
Kannattaa vielä vähän treenata sitä naisten kunnioitusta.
Pro tip: siihen sisältyy se ettei hauku naisia vauvapalstalla suohirviöiksi, ylenkatso yh-äitejä tai ylipäätään hauku sellaisia naisia jotka eivät ole matcheja.
Et sinä itsekään mikään kummoinen saalis ole, vaikka luulot on selvästi kovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota seuraava kierros. Pistä vähän paremmat kuvat.
Mulla on hyvät kuvat. Eri tilanteita, hymyä, perusilme, erilaisia vaatteita. Kuvat hiottu kuvankäsittelyllä. Nämä eivät kuitenkaan tee minusta pidempää tai komeampaa.
Varmaan ton hiomisen huomaa niistä kuvista, itse laitan ruksia miehelle joka käsittelee kuviaan.
Ei huomaa. Ainoastaan valaistusta ym. pientä säätöä. En esim. suodata kasvoja vahanuken näköiseksi niin kuin suuri osa naisista tekee.
Tinder on todella hyvä väline etenkin yli 30-vuotiaille eronneille. Ilman sitä olisi vaikeampaa saada naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja swaippasit suohirviöt oikealle koska...?
Mulla on Tinder Gold, en siis swaipannut oikealle.
Eiköhän se aloitusviestissä jo tullutkin kaikki tarpeellinen.
Yllättävää, kuinka moni semmoinen mies etsii naista, joka ei oikeasti tykkää naisista. En tarkoita, että olisi homoseksuaali, mutta siis ei tykkää, arvosta, kunnioita, rakasta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se aloitusviestissä jo tullutkin kaikki tarpeellinen.
Yllättävää, kuinka moni semmoinen mies etsii naista, joka ei oikeasti tykkää naisista. En tarkoita, että olisi homoseksuaali, mutta siis ei tykkää, arvosta, kunnioita, rakasta naisia.
Tämä logiikkahan toimii myös käänteisesti. Yllättävää miten moni nainen etsii miestä vaikka ei oikeasti rakasta. Lukekaa vaikka AV:n aloituksia.
Oma saldo 8kk ja 7 eri naisen kanssa treffit. Matcheja tullut pari-kolme viikossa ja ehkä 15 kanssa jutellut pidempään. Yhden kanssa nyt ollut jonkinlainen säännöllisen epäsäännöllinen fwb-viritys muutaman kuukauden ja toisen kanssa päädyin kertaluontoisesti sänkyyn. Ei minusta ollenkaan huonosti, paljon enempään ei olisi muun elämän lomassa aikaakaan. Etsintä toki jatkuu kun on parisuhde hakusessa.