Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fedex - entä jos en ole kotona?

Vierailija
18.12.2018 |

Mitä tapahtuu Fedex-paketille, jos en ole kotona silloin, kun käyvät ovella? Toimitusajaksi on merkitty päivä ja kellonaika mihin mennessä toimitus tulisi olla, mutta enhän mitenkään voi varata koko päivää paketin päivystämiseen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä nämä kuriirifirmat ns. haisee. Itse olen yleensä soittanut firmaan ja sanonut että olen toimitusaikaan töissä joten voivat toimittaa paketin työpaikalleni. Mutta ei sekään mukavaa ole varsinkaan jos on isompi esine, sielllä avokonttorissa jossa ei mitään omaa tilaa sitten joku metrinen laatikko... 

Vierailija
2/3 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuissa firmoissa osataan sopia toimitusaika. Huonoissa firmoissa ei olla etukäteen yhteydessä ja viedään postiluukusta lappu, jossa kerrotaan ettei rappuun päästy soittamaan ovikelloa, koska ovi oli alhaalta lukossa. Miten helkkarissa se lappu voitiin toimittaa, jos ei edes päästy rappuun? Kiitos UPS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalle ei voi toimittaa, kun en ole sielläkään passissa koko päivää, eikä ketään muutakaan välttämättä. Eikö näillä ole mitään paikkaa, mistä paketin voisi sitten itse käydä noutamassa jos ei ole ollut kotona? Ihan kummallinen systeemi, luulisi olevan aika kustannustehotonta toimintaa.