Uino ja Naag ennen ja nyt
Ennen:
Nyt:
Todella suuret muutokset 😱 Vanha Janne näytti sata kertaa paremmalta.
Kommentit (26)
Mun mielestä molemmat näytti paremmalta ennen mutta tärkeintä lienee mitä henkilöt ovat itse itsestään mieltä nyt.
Janne alkaa näyttää yhä enemmän Henryltä. Mutta pääasiahan on se että itse viihtyvät nahoissaan, näin ulkopuolisen silmin muutos on vain todella raju.
Mitä vittua mä just katoin. Jotain 7-vuotiaan tavoin sössöttäviä aikuisia akkoja?
M
Pakko myöntää, että omasta mielestäni varsinkin Janne on vanhalla videolla paljon paremman näköinen, mutta ei siinä mitään, jos itse viihtyvät nykyisessä tyylissään.
Janne näyttää paljon tukevammalta kuin on, koska hänen naamansa on turvonnut noiden pistosten takia. Ihmettelen tuota vahvaa meikkiä muutenkin, kun se ei paranna hänen ulkonäköään ollenkaan, eikä hän ymmärtääkseni ole myöskään trans, että hän haluaisi vaihtaa identiteettiään jotenkin.
Janne täysin eri näköinen nykyään. Ihankuin eri ihminen. Tulee mieleen se järkky "ihmisken...."
Vierailija kirjoitti:
Janne alkaa näyttää yhä enemmän Henryltä. Mutta pääasiahan on se että itse viihtyvät nahoissaan, näin ulkopuolisen silmin muutos on vain todella raju.
Tuskin tulee koskaan kaulasta alaspäin näyttämään Henryltä :D
Vierailija kirjoitti:
Janne näyttää paljon tukevammalta kuin on, koska hänen naamansa on turvonnut noiden pistosten takia. Ihmettelen tuota vahvaa meikkiä muutenkin, kun se ei paranna hänen ulkonäköään ollenkaan, eikä hän ymmärtääkseni ole myöskään trans, että hän haluaisi vaihtaa identiteettiään jotenkin.
Ohis, mutta trans ei vaihda identiteettiään vaan muuttaa ruumistaan sopimaan identiteettiinsä.
Mitäköhän mieltä uino on muutoksesta? Kun katsoo vanhoja videoita itsestään miettiikö, että oli kauniimpi vai pitääkö itseään nyt kauniimpana?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän mieltä uino on muutoksesta? Kun katsoo vanhoja videoita itsestään miettiikö, että oli kauniimpi vai pitääkö itseään nyt kauniimpana?
Ei varmaan katso kuin jotain Kardaaneja ja haluaa näyttää samalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista on Janne tossa 2. videolla? 😳
Reunimmainen oikealla.
Oho!