Arvostelin vaimoni aktiivisuutta sängyssä
....15 minuuttia tästä sain parasta seksiä viimiseen kymmeneen vuoteen. Kannatti siis! Kaiken kukkuraksi vaimo on ollut todella hyvällä tuulella sen jälkeen koko päivän!
Joskus suora puhe toimii.
Kommentit (9)
Ehkä toi oli jäähyväispano? Se veti herneet otsaonteloon asti ja vie paperit huomenna käräjäoikeuteen?
Minäkin arvostelin mutta en kovin suoraan. Hieman hän aktivoitui mutta ei se ilo kauaa kestänyt, ehkä 3-4 päivää.
Nää asiat on niinku on ja ihmiset ovat yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos hän löysi sisäisen eläimensä ja sä oot niin vaihdossa?
Mun ex tyttöystävä aikanaan löysi kans vissiin jotain kun olin intissä ja se siitä sitten.
"Arvostelit"? Oletko lukenut tutkimuksia, joiden mukaan asiassa kuin asiassa palkitseminen ja kehut toimivat paremmin kuin dissaaminen ja rangaistus?
En jotenkin usko ap:tä.
Nämä ovat arkoja alueita, arvostelu voi haavoittaa syvältä. Asioista voi sanoa kauniisti tyyliin "Ihanaa kun..." "Tuntuu hyvältä kun..." "Tuun hulluksi himosta kun...".
Meillä ei lueta jokaista toisen sanomaa niin kirjaimellisesti. Meillä voi suoraan arvostellakkin toisen toimintaa ilman suurta draamaa. Eiköhän sitä kahdessakymmenessä vuodessa ole oppinut mitä ja miten voi sanoa missäkin tilanteessa. Eikä se että joskus arvostelee tarkoita etteikö toisinaan kehu ja usein jopa päivittäinkin. Tunne tiloja tulee ja menee ja se on elämää. Se miten kuhinkin reagoi, on ratkaisevaa. Hyvä itsetunto kestää arvostelunkin.
Tottakai voi ja kannattaa keskustella. Meilläkin on aina keskusteltu ja esitetty kritiikkiä puolin toisin. Itse tosin vähemmän,koska jos tietyt asiat ei vaimoa kiinnosta, ei niitä kannata yrittää. Mutta tuokin "kritiikki" on välittämistä ja poikii hyvinkin positiivista. Mekin ollaan harjoiteltu seksiä yli 40v ja varmaan yksi syys säännölliseen seksiin on avoin kaikelle, myös kritiikille.
Minun vaimoon ei muuten uppoa yhtään kehut etc lepertelyt. Mutta jos pyytää suihinottoa sitä saa. Pyllyä ei saa vaikka pyytäisi, kun ensimmäisestä ja viimeisestä tuli pieniä ropleemeja paksusta kalusta johtuen. Silti siitäkin pyynnöstä aina välillä mainitsen, toki lähinnä kiusaten.
n50+ kirjoitti:
"Arvostelit"? Oletko lukenut tutkimuksia, joiden mukaan asiassa kuin asiassa palkitseminen ja kehut toimivat paremmin kuin dissaaminen ja rangaistus?
En jotenkin usko ap:tä.
Nämä ovat arkoja alueita, arvostelu voi haavoittaa syvältä. Asioista voi sanoa kauniisti tyyliin "Ihanaa kun..." "Tuntuu hyvältä kun..." "Tuun hulluksi himosta kun...".
Ei nääs toimi kaikkien kohdalla vaan pitää sanoa suoraan. Eikä aina auta edes se.
En puhunut lepertelystä. Saa suoraan pyytää, mitä haluaa. Tai mun kanssa suhteessa ottaa, mitä haluaa....
Arvosteleminen sisältää ajatuksen negatiivisuudesta. "Sä et koskaan." "Sä aina vain." "Et osaa."
Miksei voi kysyä "Annatko..." "Mun tekis mieli..." "Voidaanko kokeilla..." "Olis kiva kun sä..." "Viimeksi tuntui tosi hyvältä kun sä..."?
Itse olen estoton ja kokeilunhaluinen, en ole suhteessa koskaan kieltäytynyt seksistä tai seksissä mistään, mutta kyllä minuakin pystyy sillä alueella loukkaamaan.
Mitäs jos hän löysi sisäisen eläimensä ja sä oot niin vaihdossa?