Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tyttöystävä - onko romanttinen vai pelottava?

Roomeo ja Juulia
18.12.2018 |

Tässä minulla päivän kysymys. Uusi tyttöystävä erittäin pitkän välimatkan etäsuhteessa, olemme olleet kaksilla treffeillä. Molemmat kerrat venähtivät yli yön, oli mahtavaa kemiaa ja tunnetta, ja nyt on järkyttävä kaukokaipuu molemmilla. Ok, elämä on.

Nyt on sitten niin että nainen lähettelee minulle useita viestejä joka päivä, joskus yhdessä yössäkin on tullut lähemmäks 100 whatsapp -viestiä. Hän on laittanut kuviani samaan perhepotrettiin omien lastensa kanssa, kertonut lapsilleen että nyt on uusi mies joka asuu tosi kaukana mutta tulee olemaan lopun elämää tämä mies. Hän lähettelee myös alastonkuvia itsestään, meistä yhdessä, ja pyysi minua lähettämään ääniviestin että voi masturboida kuunnellessaan ääntäni. Joka päivä tupsahtaa jotain uutta ja jännää, vai sanoisinko "jännää". Kuten postissa meidän yhteiskuvia passikuvakoossa, jotta voin laittaa ne lompakkooni. En ole tosin ikinä pitänyt kenenkään kuvia lompakossani, mutta joo.

Pidän hänestä todella paljon, olen jopa ihan hulluna, mutta jotenkin tämä kaikki aina välillä tuntuu että onko se normaalia edes? Muuten hän ei vaikuta psykopaatilta, mutta on vaan aika tulista sorttia lemmen saralla. Se toinen yö kun oltiin yhdessä, niin herranjestas en ole ikinä ennen kenenkään kanssa oikeasti huutanut ääneen seksin aikana, tahtomattani. Mutta niin kävi. Ja siis mielihyvästä.

Ennenkaikkea tässä käy mielessä että mitä jos homma lopahtaakin? Miten hän mahtaa reagoida? Hyviä vinkkejä? Sanokaa nyt edes joku että tämä on vain rakkauden hulluutta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olette tavanneet ja tuollainen  reaktio? Onneksi sulla itselläsikin näyttää hälytyskellot soivan. Minkä ikäisiä olette ja onko sinulla lapsia?

Juu itsellä on myös lapsia. Ja omien lasten äiti ei vielä tiedä että on tuleva ex-vaimo. Joka tuo oman pikantin lisänsä soppaan.

Tämän tunnustuksen myötä loppui minun sympatiani AP:tä kohtaan täysin.

Vierailija
22/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä onneasi että se pano on kaukana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olette tavanneet ja tuollainen  reaktio? Onneksi sulla itselläsikin näyttää hälytyskellot soivan. Minkä ikäisiä olette ja onko sinulla lapsia?

Juu itsellä on myös lapsia. Ja omien lasten äiti ei vielä tiedä että on tuleva ex-vaimo. Joka tuo oman pikantin lisänsä soppaan.

Oletko oikeasti ap? Eli petät vaimoasi jonkun sekopään kanssa? No, toivon siinä tapauksessa että stalkkerointi jatkuu ja muuttuu vainoamiseksi. Onnea! :)

Toivottavasti näillä ei ole jania, sillä muuten se on pian kattilassa porisemassa.

Vierailija
24/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahahaahaa nyt hajosin 😂

Hullu eukko!

Vierailija
25/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten läheisriippuvuus ei välttämättä ole aina edes paha juttu jos oikeasti pitää siitä ihmisestä. Eniten häiritsi, että on puhunut sinusta lapsilleen parin tapaamisen jälkeen ja näyttänyt heille kuviasi. Ei kuulosta terveeltä leikkiä lastensa tunteilla noin. PAkko olla jotain pahasti vialla.

Vierailija
26/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla trolli tuo lapsijutun postaaja(kin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän