Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tyttöystävä - onko romanttinen vai pelottava?

Roomeo ja Juulia
18.12.2018 |

Tässä minulla päivän kysymys. Uusi tyttöystävä erittäin pitkän välimatkan etäsuhteessa, olemme olleet kaksilla treffeillä. Molemmat kerrat venähtivät yli yön, oli mahtavaa kemiaa ja tunnetta, ja nyt on järkyttävä kaukokaipuu molemmilla. Ok, elämä on.

Nyt on sitten niin että nainen lähettelee minulle useita viestejä joka päivä, joskus yhdessä yössäkin on tullut lähemmäks 100 whatsapp -viestiä. Hän on laittanut kuviani samaan perhepotrettiin omien lastensa kanssa, kertonut lapsilleen että nyt on uusi mies joka asuu tosi kaukana mutta tulee olemaan lopun elämää tämä mies. Hän lähettelee myös alastonkuvia itsestään, meistä yhdessä, ja pyysi minua lähettämään ääniviestin että voi masturboida kuunnellessaan ääntäni. Joka päivä tupsahtaa jotain uutta ja jännää, vai sanoisinko "jännää". Kuten postissa meidän yhteiskuvia passikuvakoossa, jotta voin laittaa ne lompakkooni. En ole tosin ikinä pitänyt kenenkään kuvia lompakossani, mutta joo.

Pidän hänestä todella paljon, olen jopa ihan hulluna, mutta jotenkin tämä kaikki aina välillä tuntuu että onko se normaalia edes? Muuten hän ei vaikuta psykopaatilta, mutta on vaan aika tulista sorttia lemmen saralla. Se toinen yö kun oltiin yhdessä, niin herranjestas en ole ikinä ennen kenenkään kanssa oikeasti huutanut ääneen seksin aikana, tahtomattani. Mutta niin kävi. Ja siis mielihyvästä.

Ennenkaikkea tässä käy mielessä että mitä jos homma lopahtaakin? Miten hän mahtaa reagoida? Hyviä vinkkejä? Sanokaa nyt edes joku että tämä on vain rakkauden hulluutta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen josta et pääse eroon.... yrittää sitoa sinut hurjalla lemmellään.

Vierailija
2/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run, Forrest, Run!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiihh..... Minua pelottaisi ja varsinkin ahdistaisi noin päällekäyvä käytös missä tahansa vaiheessa suhdetta. Myös se, että lapset on vedetty saman tien mukaan kiihkeään kuvioon vaikuttaa minusta epätasapainoiselta. Lapsiaan suojeleva sinkkuvanhempi haluaa rauhassa ensin varmistua suhteen laadusta ja seurustelukumppanista ennen kuin heille hehkuttaa ikuista loppuelämää. Kuulostaa jopa maaniselta toiminnalta.

Voi olla, että olen vain tosi estoinen. (Ja seurustelukumppaniisi verrattuna olenkin.) Pelkäisin todella, mitä tapahtuisi, jos haluaisinkin lopettaa suhteen..!

Vierailija
4/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäisissä naisissa on juuri tuo ongelma, että ovat usein aika petoja sängyssä. Tiedän kokemuksesta. Olen siis toipuva sekopäänainen. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin myös sanoa, että sinuna harkitsisin suhdetta todella tarkkaan. Ei hyvältä kuulosta, pahenee vain mitä lähemmäksi hänet päästät.

Vierailija
5/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopäisissä naisissa on juuri tuo ongelma, että ovat usein aika petoja sängyssä. Tiedän kokemuksesta. Olen siis toipuva sekopäänainen. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin myös sanoa, että sinuna harkitsisin suhdetta todella tarkkaan. Ei hyvältä kuulosta, pahenee vain mitä lähemmäksi hänet päästät.

No voi v-u... tämä ei kuulosta sitten yhtään lupaavalta... :-(

Vierailija
6/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin sekopäistä. Sääli lapsia, joille epäilemättä on esitelty ja tullaan jatkossa esittelemään useampi ”loppuelämän mies”.

Vierailija
7/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava. Kyllähän tuo seinähullulta kuullostaa. Oisko bipo? Lapsiparat.

Vierailija
8/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, poika, juokseeeeeee!!!!

Vierailija
9/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu se on.Juokse kun vielä voit.

N30

Vierailija
10/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika suora tuomio tuntuu tulevan. Yleisö kai yleensä tietää parhaiten. Nyt meneekin sitten haastavaksi... prkle....

Vierailija
11/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika suora tuomio tuntuu tulevan. Yleisö kai yleensä tietää parhaiten. Nyt meneekin sitten haastavaksi... prkle....

Kaksi kertaa olette tavanneet ja tuollainen  reaktio? Onneksi sulla itselläsikin näyttää hälytyskellot soivan. Minkä ikäisiä olette ja onko sinulla lapsia?

Vierailija
12/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta.

Vierailija
13/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa kyllä ihan ilman epäilystä. 

Vierailija
14/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvainen josta et pääse eroon.... yrittää sitoa sinut hurjalla lemmellään.

Ei sitten minkäänlaista merkkiä läheisriippuvuudesta, se on aivan eri asia kuin tuollainen käytös. Mutta aloittajana pakittaisin jo kovaa vauhtia.

Vierailija
15/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olette tavanneet ja tuollainen  reaktio? Onneksi sulla itselläsikin näyttää hälytyskellot soivan. Minkä ikäisiä olette ja onko sinulla lapsia?

Juu itsellä on myös lapsia. Ja omien lasten äiti ei vielä tiedä että on tuleva ex-vaimo. Joka tuo oman pikantin lisänsä soppaan.

Vierailija
16/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla hälytyskellot soisi. Ei oo mitenkään tervettä käytöstä.

Vierailija
17/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu itsellä on myös lapsia. Ja omien lasten äiti ei vielä tiedä että on tuleva ex-vaimo. Joka tuo oman pikantin lisänsä soppaan.

Oletko oikeasti ap? Eli petät vaimoasi jonkun sekopään kanssa? No, toivon siinä tapauksessa että stalkkerointi jatkuu ja muuttuu vainoamiseksi. Onnea! :)

Vierailija
18/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, olen tavannut muutamia vastaavanlaisia miehiä, ymmärsin juosta lujaa ja kauas. Petikavereina kyllä ehdottomasti huippuja mutta suhteessa pitää myös arjen toimia, se on näiden kanssa vähintään haastavaa.

Vierailija
19/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisuus, mustasukkaisuus, pakkomielteisyys!

Seuraavaksi se on sun oven takana. Hullut lentää vaikka pallon ympäri, jotta saa pakkomielteen toteen.

Joo, seksi. Hetken hurmio voi olla elämäsi turmio.

Vierailija
20/26 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta kuin normaalia.

Unohda koko juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi